Isnin, 1 Julai 2013

Cowabunga !!!!

.
memblogkan diri ... ehhh apa benda yang duk bunga bunga ni ... hahahah ok ni nak citer bukan pasal bunga ye ... ni pasal Ninja Turtles .. hahaha ... baru baru ni time duk surfing kat internet tup tup ternampak benda ala ni ... so fikir fikir ... then grab :D


jadinya set MiniFigures Ninja Turtle pun in tha house ... heheheh tapi untuk set ni ... tak lahh ori pun ... ni aku beli cap ayam nyer jer ... sajhe jer nak nengok ... tapi tu lahh bila time aku up kat insta .. tup tup anak buah aku lehh cam yang ni not ori ... curtlassttt mata anak buah aku sorang tu ... choiii :P

tak apalahh just koleksi suka suka katanya ... tapi ok what ... aku just display jer pun ... ni yang ada aku grab lagi ni ... itupun kalau ada yang cantek menarik tertarik lahhh ... tapi untuk set NINJA memang aku selalu perasan ada nak nak kat Ayer Hitam or GM ... tak apalahh nanti ada masa aku grab satu cuba try test katanya ;))

so gitulahh kisah untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin