Ahad, 28 Julai 2013

Iftar with AntaraBandarClix

.
ok memblogkan diri lagi ... hahaha back to iftar nyer citer lagi ... apa nak buat ... dah citer macam ni tengah hot hahahaha motip sangat .... :P

so kali ni ... berbuka dengan team AntaraBandar ... di mana si MatGee sebagai organizer telah invite kitorang and plan berbuka bersama ... :P tempat yang dipilih ialah Qaseh Bistro Seksyen 13 Shah Alam ... :D




hemmm citer pasal menu ... kat sini package buffet ... so jenis hidangan masakan melayu kira macam nasi lauk lauk gitu lahhh so depend lahh tapi ada gak menu lain macam mee sup ... nasi goreng ... bihun goreng ... hehehehe 

kat sini ntah aku pun lupa berapa round aku buat ... hahahah cuma aku ingat ... aku bedal 2 ekor ikan terubuk bakar ... perhhhh memang heaven walaupun banyak tulung hehehehe ;))

lepak sampai ke ending ... sembang sembang sampai letih ... hahaha tiba masanya pulang ke pangkal jalan ... hehehehe apa apa pun thanx a lot pada MatGee kerana sudi arrange iftar beramai ramai ni ... nanti ko buat lagi ye next year ... insyaALLAH ... :D

gitulahhh kisah untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin