Rabu, 24 Julai 2013

Giler FM *24*

.
memblogkan diri ... kali ni kembali dengan topic FM ... and untuk entry kali ialah Giler FM nyer turn plak ... hahahah ... well baru baru ni ada dapat Whatsapps dari Si Apu yang tengah continue study kat UK ... so dia tanya sama ada aku nak kirim apa apa tak kalau dia gi Hard Rock Cafe ... :D

perhhh memang bohong lahh kan kalau aku kata tak ... so aku kata dia aku tak nak kirim apa pun just ko belikan aku Fridge Magnet pattern bottle opener pun dah kira cantek dah ... nak kirim beli baju aku kureng sikit ... :P

so finally setelah dia selesai bercuti ntah ke mana then dia mention kat aku yang FM yang aku kirim tu dia dah past kat kawan dia yang kebetulan pulang ke Malaysia ... kalau nak tunggu dia maybe bulan 9 kot baru dia balik ... dan akhirnya FM itu berada di tangan aku sudah ... ;))


tuuuu diaaa .... Fridge Magnet Hard Rock Cafe dari Prague, Warsaw, Krakow dan Budapest ... thanx a lot Apu kerana susah susah gigihkan diri membelikan kiriman aku ni ... heheheh nanti kalau ko rajin gi jejalan bercuti kalau singgah HRC lagi jangan lupa ye ... dan kalau ko ada terjumpa FM Wigan ker ... pun vollehhh heheheh :P

bila aku dah dapat FM HRC ni ... tetiba aku dapat another one yang lain dari yang lain ... tu dia ... HRC Budapest ... pattern dia buat masa ni hanya ada satu jer lahh dalam collection aku ni ... tak apa mana tau nanti satu hari ada lahh geng dia tu ... ;))

gitulahh kisah untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin