Khamis, 18 Julai 2013

Ilusaniti by Adib Zaini

.
dah lama rasanya tak mengreview buku ... hahahaha serius sebenarnya banyak buku yang aku belum telaah coz mood membaca aku ntah hilang ke mana aku pun tak tahu ... :-/

so memandangkan last weekand aku duk melepak jer kat rumah selain menjadi supir pada anak buah kau ... so sempatlahh aku luangkan masa untuk menelaah buku yang bertajuk Ilusaniti yang dihasilkan oleh Adib Zaini dan semestinya penerbitnya ialah FIXI :D


setelah aku selesai telaah just one word yang aku rasa aku leh katakan ... buku ni serius MindF**Kkan minda aku perhhhh serius ... aku pun sampai blur blur pun ada gak ... dan yang best siap buat perbincangan ngan 2 lagi member aku si Daus and Wahida tentang buku ni ... hahaha macam buat study group nak hadapi exam jer :P

jalan cerita ok ... mengisahkan sekumpulan member yang hanya pada mulanya berkenalan melalui alam maya ... dan bila mereka berjumpa satu persatu kejadian pelik berlaku ... :-SS

andai kata korang tanya rate ... aku boleh bagi 3 lahhh ialahh nak kata superbbb best pun bagi aku tak lahh juga kan ... tapi still ok lagi ... tapi ni bagi aku ye ... orang lain ... citarasa korang semua aku mana tahu ... so nak tau kena sendiri baca dan feel lahh kan ... :P

memandangkan ni hasil dari penulisan Adib Zaini ... jadi kalau ditanya mana lebih best .. bagi aku Zombijaya more best kot compare ni ... tapi tu lahh Zombijaya ni bakal muncul dalam bentuk movie lahh plak ... which is aku rasa sure spoillledd tak segah novelnya ... serius ... nak nak pelakon utama dia Zizan ... hemmmm memang totaly out of your mind lahhh hemmmm :(

opsss sekali lagi aku kata ni pendapat aku ye ... korang aku tak sure ... ;)) jadinya ... masing masing ada pendapat masing masing hehehehe :)

so gitulahh kisah untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin