Rabu, 24 Ogos 2016

What Akademi Fantasia Again ..

.
 

Demam Akademi Fantasia
Kembali Lagi

so amacam
first week punya konsert
dah ada yang dalam pilihan anda
hahahaha
so
bagi aku
ada dah beberapa pelajar
yang dah mula aku nak nengok
hahahaha
antaranya

AFI
RESHMA
ARA

as backup
JASPER
RAHILA
AMAL

hahahah
ala aku ni pun sokong dari jauh jah
tak ada nyer nak gigih gigih macam dolu dolu
dah berakhir kot zaman zaman gigih itu
kali ni
layan suka suki jer
and
duk lahar lahar dalam group
GIGIH kitorang
heheheheh
ialah
dari duk perabih undi
baik aku beli LEGO
betuk tak
so sokong
suka suki jah

so apa apa pun
ALL THE BEST
buat
PELAJAR PELAJAR
AKADEMI FANTASIA 2016

Peace :)

** tetiba teringat zaman zaman kegigihan time  AF6 dan zaman zaman fanclub AF5 ... daaammmeeeddddd :(


TakSangkaYer ... :-t
.

Isnin, 22 Ogos 2016

Tahniah Pada Atlet Negara Kita

.
 

olympic sudah pun melabuhkan tirainya
maka berjumpa semula nanti
empat tahun lagi

apa  apa pun syabas
pada atlit atlit kita
yang telah menyumbang tenaga dan keringat
demi negara kita
MALAYSIA

satu keputusan yang boleh dibanggakan
dan diharap
sekiranya mereka mereka ini
dikurniakan imbuhan atas kejayaan
mereka janganlah
ada di antara kita
yang mencemburi rezeki mereka
cubalah berfikiran matang
jangan masih berfikiran ortodoks
kelak nanti memalukan diri sendiri
sahaja

PEACE
:)


 

TakSangkaYer ... :-t
.

Jumaat, 19 Ogos 2016

Pulang by Sona One & Yuna

.

Yeahh
Tak Ku Salah Kau Risau Pasal Ku
Tahu Kau Mahu Kejar Impian Mu
Aku Tahu Kau Ingin Mencari Diri
Tempat Jauh Dari Sini

memang jauh
belum apa sudah rindu
belum apa jadi ku dah tunggu
dua minggu
walaupun kau tiada di sisi ku
fikiran ku semua tentang dirimu

ku rasa kan kau dan aku semakin jauh
tak bisa sementara ku rasa terpaut
cukupkah cinta dan janji
tanpa jasad menemani
kekalutan dunia membuat aku terlupa
kehidupan mencuri masa dari kita

biarku pulang
kepangkuan mu
jadi yang terbaik
hanya untuk mu
biarku pulang

Yeahh
Tak Ku Salah Kau Risau Pasal Ku
Tahu Kau Mahu Kejar Impian Mu
Aku Tahu Kau Ingin Mencari Diri
Tempat Jauh Dari Sini

memang jauh
diseberang laut meskipun kau jauh
panggilan mu kan ku sahut
walaupun kau tiada disisiku
kau buat ku bangga seperti ku disitu

bila ku panggil dan di sini ku janji
kan ku pulang bila engkau panggil

ku terus menunggu di sini
masih menghitung hari
hingga kau tergerak hati
untuk kembali jadi

=== PULANG ===



p/s: dah lama tak gigih share lirik lagu ... hahahahah

TakSangkaYer  ... :-t
.

Selasa, 16 Ogos 2016

Bukan Rezeki ...

.
 
bukan rezeki kamu
walau bagaimana kamu berhati hati
kalau sudah tertulis
ianya tetap terjadi
bohong kalau aku kata
aku tak marah
tapi apakan daya
benda dah berlaku
REDHA
jer lahh
Bukan Rezeki Ku
Hari Itu
:|

TakSangkaYer .. :-t
.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin