Ahad, 23 Oktober 2011

sup cendawan dalam roti

.
malam tadi ... entah macam mana time duk bertanyakan apa plan or kat ner nak dinner malam tu kat housemate aku 2 orang tu ... tup tup datang idea ... big plate ... itu coz kitorang plan nak makan portion besar ... but not William coz si Khai tak berapa gemar melainkan terpaksa ... :P

so bila sebut big plate tiba aku dah teringat pada SOup Mushroom yang dalam roti ... wallawehhh aku memang tak pernah miss ok kalau mai bigPlate tak order sup ni ... serius ntah kenapa ... heheheheheh :D

kira first menu yang aku sebut memanglah Soup Mushroom ok ... heheheh bila kena plak memang feel habis ... kenapa plak cuaca ala ala sejuk lepas hujan gitu ... memang layan lah ... hehehehe ohh lupa ... selain duk layan sup ni ... aku order juga benda lain .... korang rasa mana satu menu aku .... :P

heheheheh .... wallawehhh harus lahh bukan menu yang dipenuhi tumbuhan hijau yang aku nengok dah macam taman kebun bunga gitu ... heheheheh sedangkan yang aku order tu pun aku tak sentuh yang kat tengah tengah tu ... inikan pula hidangan 2 lagi tu yang macam taman bunga .... wallawehhh memang tak lahh ... :P

so gitulahh citernya ... BigPlate yang terletak area Kampung Melayu Subang ... tetap maintain macam dulu ... cuma kali ni service tak lahh slow macam dulu kala ... time zaman aku mula mula berjinak jinak ke sini ... service dah ada improvement ... syabas ... :)

so as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

*** dah lama rasanya tak buat review pasal makan makan kan .... walaweh
walaweh walaweh walaweh walaweh walaweh ....

TakSangkaYer ... :-t
.

2 ulasan:

missgee berkata...

Zam,
Patut ko letak harga..
baru review nie lengkap..
Senang nnt kalo aku nak
buat "Food hunting" :)

KeMatZ berkata...

harga ... hehehe kadang kadang aku terlupa lahh ... wehhh ... di LD mana port best nak makan ... nanti leh ko bawa aku gi makan makan ... bulan 11 ni hehehehe :P

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin