Selasa, 25 Oktober 2011

AmerikA

.
Amerika ... another buku yang pada mula mula aku teragak agak nak membelinya ... tapi memandangkan ntah apa mimpi aku last 2 weeks duk usha usha SilverFish Book ... ntah macam mana boleh plak aku terclik buku ni ... ohh untuk pengetahuan kalian time ni gak lahh aku terclick buku NurulAsyikin ... :P
ok ... untuk buku AMERIKA ni ... apa yang aku lehh kata ... pada mulanya aku rasa macam ehhh apakah lahh yang dia cuba sampaikan ... tapi bila sampai bab reformasi kat KL ... aku seronok plak membacanya ... dan berterusan ... :)

sampai ada satu tahap ... ehh skrang ni apa yang dia nak citer plakkan ... kembali aku blank ... hemmm dan sampailahh endingnyer tup tup mati plak dahhh ... wallawehhh .... :O

so andai kata nak tanya rate pasal kebestan buku ini ... hemmm dari 5 aku bagi 2.5 jerlahhh half half ... nak kata super best or best pun tak lahh juga ... ntahlah ... andaikata nak compare buku ni dengan CEKIK ... aku lebih prefer CEKIK kot ... :P [
untuk pengetahuan kalian AMERIKA DAN CEKIK ditulis oleh penulis yang sama]

gitulahh kekdahnya ... as usual ... stayTuned for next entry dari aku ok .... ;)

TakSangkaYer ... :P
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin