Isnin, 31 Oktober 2011

Paradoks

.
kembali memblogkan diri ... kali ni citer pasal bahan bacaan plak ... wallaweh ... baru sajhe selesai membaca buku bertajuk Paradoks penulisan Afiffudin Omar ... serius pada mulanya aku macam rasa nak tak nak jer beli ... time aku jejalan kat MPH Bukit Tinggi ... :P
tapi entah macam mana finally one day time aku duk jejalan ... ngan nekadnyer aku grab jer ... :D itu pun sebab aku pernah baca another penulisan Afiffudin ni bertajuk DENDAM ... memang terbaik bagi aku .... ;)

so ... apa yang aku boleh rumuskan setelah membaca buku .. sememangnya menarik kalau kalian memang suka buku yang ada unsur unsur politik ... hahhahah :P

dalam citer ni aku boleh plak membayangkan citer ni macam benar benar berlaku jer kat MALAYSIA ni ... serius ... dengan sikap sikap manusia yang kadang kala suka memilih kroni ... talk talk do nothing dan macam macam lagi lah ... serius ... macam ianya benar benar berlaku ...

if aku comparekan penulisan Afiffudin baik Paradoks mahupun Dendam ... jalan cerita nyer umpama benar benar berlaku dan anda pernah dengar di dunia nyata ... dari segi politik ... pergolakan rumah tangga mahupun skandal seks ... walla ... :D

sekiranya ditanya rating ... apa yang aku leh katakan aku berikan 3.8 bintang ... boleh plak time bab bab akhir tu macam touching plak ... ehhh motip terlebih feel hahahhaa .... apa apa pun syabas kepada Affifudin kerana berjaya menghasilkan buku Paradoks ...

so pada kalian yang ingin memiliki buku ini ... rasanya tak rugi untuk kalian miliki dan boleh didapati buku ini di kedai kedai buku terkenal seperti MPH ... tapi kena ingat itupun kalau kena dengan citarasa kalian lah ... hehehehehe :P

so gitulah kekdahnya ... as usual ... stayTuned for next entry dari aku ok ... ;)


================================================

" karya ini adalah satu pendedahan yang baik
tentang gaya hidup golongan elit politik.
kehidupan yang penuh kemewahan membawa banyak
masalah sosial dan moral dalam rumah tangga.
karya ini mempunyai falsafah kehidupan yang baik
untuk direnungi"


- Prof Emeritus Dato' Dr Mohd Yusof Hasan -

=================================================

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin