Rabu, 5 Oktober 2011

Killer Elite

.
memblogkan diri lagi ... kali ni nak sharing citer pasal Killer Elite ... movie yang baru ajhe aku tonton siang tadi ... ntah apa mimpi habis jer time kerja aku ... aku ngan member tempat kerja aku si Wan plan gi layan movie ... walaupun masing masing dalam keadaan tak berapa nak stabil menahan ngantuk masing masing ... kerja malam katakan :P

pada aku .. kalau mmat Jason ni berlakon jarang mengecewakan aku ... hahahha serius ... dari aku dalam keadaan mamai bila layan citer ni jadi segar ... jalan citer yang menarik dari awal sampai ending action memang terbaik .... part gaduh pun not bad ... membuatkan diri kau tak sedar tup tup .... lor dah habis ker ... :P

so andai kata ingin ditanya berapa rate aku nak bagi ... aku bagi 4 bintang lahhh volleh ... jadi apa lagi kalau ada yang berminat citer aksi macam ni sila lahh ke pawagam ... dan yang best lagi citer ni BASE ON THE TRUE STORY ok .... perhhhh :-SS

so gitulah kekdahnya ... as usual stayTuned for next entry ... ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin