Isnin, 10 Oktober 2011

monday yang ntahapapantah

.

what tha monday day
untuk aku lahh hari ni
satu persatu
biasalah bila dah
MONDAY ni
MODE GARFIELD
ON lah kan

paling tak bleh blah
bila aku
lupa nak pakai cincin aku dijariku
dah rasa macam ada kekurangan
itu ok lagi
ntah macam mana
aku boleh plak
lupa nak bawa stokin
ni lah bahana kalau kasut tinggal dalam
kereta
menonong jer menuju kereta
kat highway baru sedar
ngiarrkkk
tak pasal pasal
kena beli stokin baru
serius beb
aku tak pakai stokin
rasa macam tak pakai
boxer jah
:P

ni baru halfday
belum masuk second half
hopefully
tiadalah apa apa
clumsy anak ghani
terjadi pada aku
hahahahha
ni penangan
ketenangan kerja
NIGHT SHIFT
lah ni :))

APER PUN X BLEHH !!

TakSangkaYer... :-t
.

2 ulasan:

Kopi Susu berkata...

uisshhhhhhhhh...perumpamaan tak pakai stokin rasa macam tak pakai
boxer tu style kowt...;p

KeMatZ berkata...

suka plak ko yek ... ishhh ishhh :-?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin