Sabtu, 1 Oktober 2011

ERT Training 1st Day

.
kembali memblogkan diri ni .... apa apa pun first thing aku nak cakap ... dammed only 12 entry jah ... what tha hell ko kematz ... apakahh tak ada benda nak story kah ... hemmmm :-?

bukan tak ada ... cuma timing and mood jahh kadang kadang tenggelam timbul ... bila idea ada mood tak ada ... bila mood ada idea ntah apa apa ntah ... so diamkan jahh ... :P

so this month hopefully tidak sebegitu ok ... so kali ni aku nak sharing citer pasal training ERT yang company aku lehh suruh aku attend ... ntah sukasuki dia jer select aku jadi one of ERT team for our company ... volleh :-SS

ohh lupa sebelum korang merapukan mengatakan ERT tu ekonomi rumah tangga [
aku tahu sangat pemikiran korang tu] baik aku bagi tau apa sebenarnya ERT yang aku maksudkan ni ... actually aku ni one of Emergency Respond Team untuk company aku lahh ... if ada emergency aku lah yang akan kena handle ... dasyat tak :D


so first day ni more on teori jer ... so duduk dengar presentation or penerangan dari en A Romzi yang merupakan ketua balai Bomba Kota Raja ... selain dengar penerangan mengikut silibus yang dia sediakan kitorang pun dibawa meronda satu kilang kitorang ... :-?

ni untuk double check ... tentang keselamatan kat kilang kitorang ... dammed time ni juga kitorang kena basuh ... banyak benda tak kena ... ini kalau time enforcement memang masak lahhh ... confirm KANTOI .... :-SS

training ni take time 2 hari .... so aku seronoklah dapat elak menghadapi citer karut marut diluar bilik training tu ... hehehe sampai aku menyedari ... sepanjang hari itu ... aku tak mencarut pun volleh ... =)) tapi bila kluar bilik training jer sampai kat workstation aku jahh terus ... back to normal ... dammed apakah :(

so itu citer first day ... nanti aku akan update for 2nd day story ... as usual stayTuned for next entry ok ... ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin