Sabtu, 8 Oktober 2011

perhhh !!!

.
perhhh ... tetiba gua rasa nak kecut perut boleh .... rasa jer lahh tapi tak pun ... malah boleh gelak and buat buat muka terkezutttt jer ... fengsan ...


entah macam mana ... member aku leh roger kat aku yang si dia dah buat report police lahh ... tu pun dia tau coz dia masih lagi leh nengok status si dia tu ... aku ... aku mana leh dah ... kan dia dah gelar aku SUCKER coz dia dah block aku ... ada aku kisah ko nak block aku atau tidak .... ahahhahaha :P

tapi ... status tu betul ke pasal issue kalut lagi mengarut tu ... kalau pasal issue tu serius shit ... bikin malu jahh ... dan aku rasa yang amik report tu pun terpaksa ok ... lepas tu report tu ke tong sampah ... maybe ... coz pada aku ... ada lagi banyak report yang penting kot untuk disettlekan dari issue kalut lagi mengarut ni ... :P

entahlah ... apa apa pada aku ... tak yah kalut sangat ... ntah ntah issue lain ... apa yang penting ... PEACE NO WAR ... tapi kalau benar ... BRING IT ... tu jah ... hahahah :D

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin