Sabtu, 22 November 2008

Majlis Perkahwinan Muhd Nazri dan Nur Zuliyana

.
occay kali continue berbloging... so siang tadi... another kawan aku dah selamat pun melangsungkan perkahwinan mereka... ya satu satunya couple class time aku zaman diploma yang berakhir di jinjang pelamin... so aku sebagai member tidak melepaskan peluang untuk turut hadir di hari pernikahan yang bermula pada pukul 9 pagi di rumah pengantin perempuan di sungai buluh...

aku ke sana ngan sorang lagi member aku.. si Mally atau nama glamour dia si Adam Arjuna... hehehhe.. biasalahh artist kan... rebranding lahh katakan nama pun nak change... hehehhe... opss... so dia mai pickup aku around kul 8 pagi macam tu.. so terus direct ke sana... sampai sana melepak menunggu pengantin lelaki... tup tup rupanya.. dia lehh terus direct ke rumah pengantin perempuan... hampeh sungguh...

so bila sampai jer... rupanya semua dah ready kat dalam.. but pengantin lelaki still di luar... maybe nervous kot... so aku ngan si Mally ni pun duk melepak... nengok si Aleng as photographer pun dah ada dah... hehehhehe... ok lahh... so kini tunggu tok kadi ajhe... hehehehe... selang 10 minit macam tu.. tok kadi pun sampai... so bermulalah majlis pernikahan...

hemmm... tapi yang best kali ni ayah pada si pengantin perempuan ni sendiri yang menikahkan si pengantin.... dengan sekali lafaz ajhe... akhirnya... Muhd Nazri dan Nur Zuliyana sudah pun selamat diijabkabul kan...

hehehehhe ni dia... PakTam and Ana... nama yang biasa kitorang panggil dorang ni... akhirnya selamat juga mereka ni.... seperti biasalah.. lepas majlis akad nikah... ada sessi jamuan... dan sessi photography kan... hehehehe.....

ni adalahh gambar pengantin bersama keluarga masing masing.... hehehhe.. selepas tu.. kitorang duk melepak kat situ.... sementara menunggu masa untuk bersanding.... so duk lah melepak kitorang kat situ... berborak... bergambar... bergossip bagai.. wahh.. boleh...

around kul 12 macam tu kitorang pun bersiap untuk majlis persandingan.. yang diadakan di dewan MBSA Paya Jaras... hemm... aku pun mula lahh tukar pakaian aku... juga... ehhh kenapa aku plak yang sibuk nak tukar pakaian bagai.... hehehhe... bukan apa... kali ni... aku jadi pengapit pada pengantin lelaki.. si PakTam... ni pun permintaan dorang ni... memandangkan... member sejak diploma hingga kini kan.. agak keberatan nak tolak.. wah....

bila semua dah ready... kitorang pun bergerak ke Dewan.... sampai ajhe... dapat hint... team kompang semua dah mai.... team flower gurlz pun semua dah bersiap sedia... apa lagi... mula perarakan pengantin.....

agak meriah gak lahh perarakan ni.. dengan siap ada liputan dari KLFM lagi bagai... wow... memang meletup... dan dan ajhe aku... so berjalan lahh masuk ke dewan.. dan terus ke atas stage... hehehhe....

ya... time ni lah bermula tugas aku... sebagai tukang lap kan peluh si paktam... padan muka aku tenyeh tenyeh muka ko.... sampai hilang touchup muka ko... hehehhee... dan dan ajhe aku ni... bila semua majlis salam menyalam bersama keluarga pihak lelaki... pihak perempuan semua selesai..... apa lagi makan time.....

so bila semua dah settle.... kitorang pun duk melepak sambil makan makan... borak borak.. sambil duk snap snap gambar bagai... kemudian majlis dicontinue... dengan majlis potong kek...

settle ajhe acara potong kek... bergambar bersama family semua bagai... kitorang continue duk melepak bagai.... kali turut serta ngan aku, Mally dan Aleng... ialah si Haris... dia ni pun rupanya baru lepas jadi pengapit member dia.. kira dia cabut lari mai kenduri sini... dan yang bestnya.. boleh plak warna baju dia pun sama macam aku... memang trend ke apa... warna ni.. dah lahh tadi tok kadi pun baju warna ni... hehehhe...

look.. kitorang berlima bergambar.... tapi rasanya macam tak cukup corum plak.. budak budak dip kitorang ni... mana yang lain ye.. maybe semua ada urusan lain kot... tak... hehehehhe... so continue ngan bergambar bagai.... around kul 4 lebih macam tu.. orang pun dah kurang.. kitorang pun bawa lari si pengantin ni... untuk tujuan photoshoot outdoor.... selepas puas kitorang dera meraka poss di pelamin... hehehhee...

apa.. nak gambar... nantilahh.. kalau aku ada mood... aku sharing... ye.. tapi di lain thread lahh... hehehhe.. aku pun ingat nak sharing... gambar gambar bukan pengantin... yang boleh tahan gak poss kan.. heheeh... but depand on my mood lahh... ok..

so gitulahh cerita.. kisah cinta... Muhd Nazri Muhammad Noor dan Nur Zuliyana Zulkifli atau lebih dikenali... PakTam dan Ana.... diharap... ikatan perkahwinan ini akan berkekalan hingga akhir hayat.... Tahniah dari aku... opss lupa plak... say thank pada Mally.... coz today jadi PA aku ok.. hehehhe.. terharu beb...

TakSangkaYe...
.

5 ulasan:

Unknown berkata...

bila plak turn uols? hehehehe

KeMatZ berkata...

iols... tunggu green light uols lahh.. nanti iols suruh parent iols masuk meminang.... wah statement berani mati.... wakakakka

Adam Arjuna berkata...

apa lg nak masuk meminang... kahwin terus je...
lg cepat..

erm...rasanya ada statement yg tak perlu kot utk entry ko ni...

x bley blah tul..

KeMatZ berkata...

adam.. ko ingat arina tu anak ayam... heheheheh..... main terjah ajhe.... hehehehhe....

statement mana tu yang tak perlu tu ..???

Unknown berkata...

memang statement berani mati betol! koser la,hahaha...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin