Jumaat, 21 November 2008

Superdupper Tag from Mazwani Ayu

.
For the first time aku ditag oleh si Ayu ni...
damm tag dia ni pun superb highlevel... sampai aku tak tau
nak jawab apa.... so... sorry lahh ye.. if aku jawab in malay..
do i need to know that... who cares kaan....


5 most CRAZIEST things accomplished in your life

ambik ko... sekali nak 5 benda giler... giler ke apa...
ntahlahh... rasanya nak cari good job....
wannabe a good person....
wannabe a good son...
wannabe a superhero.... apa dah... ntah merapu lahh aku.. giler ke...

5 words you wish to hear all time

words.... hemmm...
ambillah satu blok pangsapuri ini.. anda punya..
sejumlah 5 juta telah dibank in ke dalam account anda...
anda boleh naik penerbangan MAS airlines ke mana mana anda suka... pada bila bila masa...
aku tak ada idea bab ni... eheheh so itu ajhe kot...

5 things u love in ur room

in my romm....
my pc with internet line...
my prop..
my dvd...
tilam dan toto ku...
serta aircond...

5 last speech you wish to say in your last breath

hemmm no idea lahh bab ni.. soalan mencabar... but...
hopefully.... mengucap 2 kalimah syahadah....
and kenang daku dalam doa mu...

5 things u do when get bored

bawa keta laju laju...
surfing...
hangout with my pren...
bowling...
makan...

5 persons u LOVE MOST

ibuku semestinya...
abahku...
abang² ku...
kakak² iparku...
anak buah ku... yang ada 8 orang...
kenalanku...

5 silly things that u dont want people know but u have to let people know

hemm... apa ye... ntahlahh no idea about this...
coz people leh judge kita sesuka hati dia ajhe...
lepas tu dengan mudah say sorry... betul tak..
so no idea about this... malas nak jawab....
ada aku kisah...

Choose 1 and tell why:

Shoe or handbag
shoe lahh... handbag nak buat apa... lainlah wallet....

Lipstick or mascara
2 2 tak nak... aku nak buat apa....

Jeans or skirt
Jeans lahh.. skirt nak buat apa...

Chocolate or ice-cream
2 2 ni perisa apa ye.... boleh... depand on perisa lahh kan...

Singapore or Indonesia
Indonesia.. coz aku tak pernah pergi....

Fork or chop stick
tangan boleh.... depand situation lahh...

January or February
kenapa dengan 2 bulan ni.. kalau aku pilih Ogos.. ada aku kisah...

Abdullah Badawi or Anwar Ibrahim
Kalau aku pilih Dato Onn boleh tak...

So next the tag goes out to this 5 lucky person..
Kalau aku tak nak tag... ada aku kisah...


TakSangkaYe...
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin