Sabtu, 8 November 2008

Another Farewell....

.
hemmm... another farewell... what.. apakes... eheheh apaNakBuat... dah another colleague aku resign aku nak buat macam mana kan.. so seperti biasalahh adat company kitorang team team developer ni... sure akan buat farewell untuk mereka yang akan meninggalkan kitorang hehehehe.... so tempat pun dipilih di mana.... ni dia.... Restoran Yuen Steamboat....

hemmm... lihat kan.. memang ramai... restoran ni memang unik.. kenapa ianya ada 3 floor... dan yang hebatnye semuanya full... memang ramai yang mai sini seawal 6 petang kalau aku tak silap.. coz tempat ni member aku yang cadangkan... aku ikutkan ajhe..

rupa rupanya restoran ni bukan lahh jauh pun dari rumah aku area Sunway Mentari ajhe.... hemmmm tp ye... dorang sanggup menunggu dan piha kedai siap sediakan kerusi bagi mereka yang menunggu giliran.. so nasihat aku better buat booking... hehehehe...

lihat ramai kan yang duk menjamu selera di sini.. hehehe.. dan pilihan menu yang disediakan pun banyak.... hemmmm sorry lah aku tak sempat nak snap gambar menu menu yang disediakan... heheheheh so aku sampai pun agak lewat... ngan jammed yang agak cilaka seperti biasa nak nak plak hari jumaat kan... kat LDP tu... so sampai terus nengok menu dah tersedia...

heheheheh mula mula aku makan dulu apa yang member aku ambil... dan kemudianya aku plak gi cari apa yang aku nak makan... heheheh selain menu steamboat.... ada gak dia sediakan menu seperti nasi goreng dan mee hoon goreng..... minuman plak selain korang nak order minuman lain korang juga aku diberi teh cina... heheheh.... ni boleh tambah sampai ko muntah ok.....

dan ada antara menu yang hangat ialahh... chicken wing... damm... letak ajhe tak sampai 2 minit... habis... berebut orang..... tak caya.. ni aku share... kan clip.. actually aku ada snap clip guna camera aku.. but lambat nak upload so aku try search kat youtube kot kot ada orang letakkan... memang ada.. so aku sharing ajhe guna orang lain punya ok... hehehhe nengoklahh bertapa cepatnya habis....



hemmm.. tapi aku dapat gak merasa.. coz member aku yang mai awal sempat ambil coz pada awal orang tak ramai.. so dia sempat lahh grab berapa banyak yang boleh kan... tapi serius beb... memang cepat habis.. dan benda ni akan disediakan setiap 15 or 20minit aku perhatikan... hehehehhe.....

ya kat atas tu antara gambar aku bersama rakan rakan kerja aku yang meraihkan hari perpisahan buat one developer kitorang ni... hehehehhe.... turut hadir ialah sorang x-colleague kitorang gak.. dulu accountant kat company kitorang hehehehe.. dia pun join gak farewell ni... heheheh...

ya.... around 9 lebih macam tu... sorang sorang minta diri nak pulang... hehehehhe lihatlah semua nye habis... aku plak memang full malam tu hehehehe... agak berbaloi lahh kan.... so bila dikira kira semua.... dan dibahagikan.... per person aku kena 25hinggit.... hemm patutlahh ramai orang mai... kira murah beb.... ni pun sebab kitorang bahagi pada 7 orang untuk 8 orang makan.. so aku rasa kalau ikutkan sebenar around 22hinggit kot... oklahh kan...

ya.. finally kitorang bergambar... bersama rakan setugas kitorang yang akan tinggalkan kitorang ni.. Dr Aries... heheheh dia ni resign pun sebab dia ni kan dah ada Phd.. so dia nak buat benda yang more on RND lahh... so thats y lahhh dia resign.. kira dia tak nak lahh waste time dia buat coding bagai ni kan... hehehehe... so apa apa pun... aku wish luck and keep in touch buat Dr Aries Ang.. hehehhe....

so gitulahh citernya farewell another colleague aku... damm.. lepas ni or next month ada lagi sorang akan resign.. coz dia dah pun send tender for resign... so nantikan lahh ye citer farewell lagi... haisshhh....

oklahh stayTuned.... nantikan next thread ok...

TakSangkaYe...
.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

zam..restoran tu halal ke??
:D..-dida

Tanpa Nama berkata...

zam..restoran tu halal ke??
:D..-dida

KeMatZ berkata...

dida... halal... member aku yg buat booking tu confirm dulu kat owner.. kira bahan semua halal.... so jangan ragu ragu....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin