Selasa, 18 November 2008

No Topic.....

.
no topic kali ni... ye kenapa ye... thread aku kali ni agak pelik...
bukan apa... aku pun tak tau kenapa...
tapi ya.... aku rasa diri ini kurang stable....
what... stable.. table apa.. table kuda ka....
hehehhe ntah lahh tapi memang rasa tak tenteram...
pelbagai macam jenis benda bermain dipikiran ini...
kadangkala macam teringin untuk...
TERJUN DARI TINGKAT 5...

ehhh kenapa tingkat 5....
ialahh dah tentu aku duk tingkat lama...
ehhh do i need to know... why...
aku tak ada jawapan....
but dont worry aku tak sampai tahap itu lagi....

tapi tadi... tiba tiba aku ingin memandu dengan laju...
kenapa.. sebab aku rasa banyak benda main dipikiran aku...
kenapa... adakah itu hanya prasangka aku ajhe....
hemmm but.. pada aku tunggu dan lihat...
what happend nanti....

ya... aku dapat memuaskan hati aku tadi..
memandu dengan laju...
kebetulan aku ingin ke Shah Alam...
ya... dan aku telah melalui lebuhraya Utara Selatan...
untuk susur ke Shah Alam dari Damansara...
hemm ya.. puas....

apa tujuan aku ke Shah Alam...
ya.. untuk mengambil tempahan...
yang telah pun siap....

ya... sudah siap baju melayu ku ini...
first time rasanya aku tempah teluk belanga..
ehhh second coz first time tak silap..
AbgLong aku nye wife jahitkan...
hemm... warna cerah.. apakah...
apaNAKbuat... kain sponser....
hantam ajhe lahhh...

balik rumah rasa borring...
damm rasa memang blur today..
kenapa.... ye.. ntahlahh...
nampak keropok yang diberi oleh AbgLan...
time aku gi Tawau....

hemmm so apa lagi...
goreng lahh.... hemmmm..
tak yah banyak... aku just goreng 4 keping...
ajhe... tu pun bapak besar....

sorry lahh aku tak berapa reti
nak ratakan ianya
tak seperti ibu ku yang goreng
ya... ibuku
tiba tiba rasa rindu plak kat ibuku
kenapa ya... tak pernah aku rasa macam ni
hemmm... terasa ingin pulang kampung
tapi... rasa macam malas nak balik
kenapa... sebab rasa hampeh
kenapa aku rasa hampeh
sebab aku memang rasa borring
nantilah... tunggu semuanya settle down
baru aku pulang

hemm.. ya adakah ini bermain dipikiran ku
mungkin
tapi seperti biasa... aku memang suka
buat buat tak tahu
dan apa yang aku tahu.... ada aku kisah
do i need to know about that
ha... biarkan... tunggu dan lihat ajhe
tu lahh style aku
maybe bila dipikirin agak kurang manis
but... apaNAKbuat
apa apa pun
aku kena hadapinya
Hadapi Dengan Senyuman
YA
HADAPI INI DENGAN PENUH SENYUMAN



TakSangkaYe...
.

2 ulasan:

sukahati berkata...

aku rs ko stable memikirkan CINTA yerkkkkkkkk :p
sbb aku tgk smer lagu cinta jer ko post lately...

KeMatZ berkata...

sue... tak ada maknanya...
ada benda penting lagi yang better
aku pikirin...
well... tak apa
tunggu dan lihat...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin