Isnin, 17 November 2008

HangOut Bersama MessyManager....

.
hehehe... apa tajuk aku kali ni agak pelik... hangout bersama MessyManager.... siapa dia... hehehehe suka hati aku lahh aku nak letak apa... ada aku kisah... heheheh.... matilahh aku kalau si tuan punya badan baca blog ni... mau dia mengamuk... heheheheh....

so pada pagi ahad tadi.. aku dapat buzz thru ym... di mana si MessyManager ni ajak lepak... then bila dah deal everything semua... so decide nak lepak kat SunwayPyramid... hemmm... ok lahhh so around kul 1.20petang lahh macam tu dia sampai... selain MessyManager.. si NDR pun turut sama ada... so kitorang keluar bertiga....

lama gak kitorang tak hangout bersama... memandangkan masing masing busy ngan career masing masing.. wah ayat.. tak blehh blahh... so... seperti telah didealkan.. kitorang terus ke Sunway Pyramid... dan dalam planning nak layan... movie... sampai di Pyramid... ada satu event... event jual cokolat.... Cadburry....

so bila dah beli tiket wayang bagai.. oleh kerana perut pun agak lapar.... so kitorang decide nak gi makan dulu.... heheheh.. so tempat makan yang dipilih ialah... Wendy's hemmm oklahh... untuk mengisi perut yang kosong... heheheh....

kemudian... selepas makan.... lepak pusing pusing... around kul 3.30petang naik ke atas.... untuk tontonan movie kul 3.45petang cerita apa aku nengok... heheheh apa lagi cerita JamesBond lahh...

hemmm pada aku cerita ni ok lahh... banyak action.. kira tak mengantuk lahh layan... pelik gak lahh kalau ada yang tertido kalau nengok citer ni... heheheh.... hemmm nak comment lebih pun tak reti coz aku bukan lah penkritik movie tegar.. so layankan ajhe... heheh dan yang best nye... sempat aku membeli combo di bawah ini....

hemmm bila selesai menonton... kitorang pun pusing pusing.... lah satu pyramid tu.. setiap kedai kitorang masuk... biasalahhh just window shopping.... hehehe dan sempat gak aku layan satu performance ni....

hemmm aku pun tak tau dorang ni siapa... but yang best sorang main piano sorang main sexsefon.... dan sorang main apa tu dipanggil ye... tabla ke... ke drum ntah lahh apa lahh nama dia.. ada aku kisah... wakakkaka... sempat gak aku capture video nye.. nanti aku sharingkan ye..

lepas aku layan performance ni... kitorang continue window shopping bagai... heheheh bila dah penat berjalan.. tiba tiba aku teringin nak lepak kat cafe Friendster... heheheh... hello cafe FaceBook, MySpace or Blogger tak ada ke... hehehe ke ada.. aku ajeh yang tak tau... heheheh..
hemmm di cafe Friendster kitorang order set combo lah.. oklahh ada sup... then aku order chicken chop... dapat cake... dan Ice Tea... heheheh si MessyManager and NDR.... order... salad.... then main menu.. like fish and chip dan Pasta.... serta ice cream...

heheheh duk berborak.. sambil menikmati menu yang diorder... banyak gak lahh yang diborakkan... heheh sempat lahh juga kitorang duk anyam ketupat bagai... hehehehe.. biasalahh lama tak melepak macam ni.....

then lepas dah penat duduk.. kitorang continue jejalan... kat dalam pyramid tu... then teringat pasal Cadburry tadi.. apa lagi terus nengok apa yang ada kat situ... heheheh...

hehehhe memang banyak lahh event kat situ.. selain duk jual product cadburry... ada gak games yang diadakan.. duk main warna warna keychain lahh apa lahh semua... kitorang sempat gak lahh berposs di area yang kitorang rasa agak menarik untuk poss.. ehhehehhe....

si MessyManager and NDR siap duk gak main merwarna keychain tu.. so bila dah settle semua kitorang pun gerak... continue jejalan heheheh sambil nengok nengok window shopping... hehehhehe....

hemmm apakaitan gambar kat atas ni aku tepek sekali.. heheh bukan apa cuma aku pelik first time aku nengok JCO agak lengang kalau nak compare biasanya aku lihat.. kalau tak dua 3 baris panjang orang beratur nak membeli bukan Jco lahh... hehehhe maybe ni satu kebetulan kot... tak pun kerana orang lebih tertumpu pada cadburry... heheheh ntahlah...

so bila dah penat berjalan.. dan dah tak tau nak gerak mana lagi... kitorang pun decide nak gerak pulang... so si MessyManager pun hantar lahh aku pulang ke rumah... hehehhe gitulahh citernya aku hari ni.. seharian hangout bersama MessyManager... heheheh... dah lahhh hari fully dia belanja... heheheh belanja aku ngan NDR... heheheh baru dapat bonus ke MessyManager.... matilahh aku ngan slumber aku buat statement ngarut..... wakakkaka...

oklahhh gitulahh citernya.... stayTuned for other story ye... pada MessyManager and NDR... thanx coz today spend time nak hangout bersama.. nanti next time bila kita free time kita hangout lagi ye... hehehehe...

TakSangkaYe..
.

8 ulasan:

Adam Arjuna berkata...

weh...aku nak satu cup combo tuh HSM3 tuh..
ko nak buat apa smpai dua...
saja la tayang kan nak kasi aku jeles...

kat bukit raja dah abisssssssssssss...huarrrgghhh..!!

KeMatZ berkata...

ehh mana lehh.. gambar dia lain lain lahh... hehehehe

Gidong berkata...

patutlah makin sehat .. makan makan makan lalalalalala

Adam Arjuna berkata...

ala...boley la.....
(sambil membuat gaya mrajuk ala2 upin & ipin..)

boleh la...kan..kan..kan..

KeMatZ berkata...

gidong.... heheh biasalahh dah nda tau mau buat apa si... so makan aja lahh..

adam... gambar lain lain... so memang tak dapat... hehehe sajhe ajhe nak jelouskan ko.... hehehhe...

Hudd Pique Lovato berkata...

huhu..jCo tu slalu aku tgk mmg penuh kt pyramid tuh..mayb kebetulan ader event coklat tuh kot..hehe

Tanpa Nama berkata...

haha..kematz tipi..satu cup tuh akunye lah,,huhu jangan percaye adam,,haha saye dah ade due,,walopon tak dapat kumpul 4 semuanye,,hukhuk

KeMatZ berkata...

hudd... tu lahh pasal.. bukan ajhe kat pyramid... kat pavilion pun sama... senantiasa ramai orang...

ndr... cehh ko kecoh kenapa.. baru nak jelous kan si ADAM n... heheheh

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin