Isnin, 24 November 2008

Wedding Ana & Nazri

.
ya.. seperti aku janjikan... kini aku sharing beberapa gambar yang aku snap dari camera aku yang tak berapa canggih sangat tu... al maklumlahh kalau nak compare ngan dslr kan... heheh so bawah ni ada antara gambar yang disnap menggunakan camera compact aku ni... so gambar ni memang aku tak edit tak apa.. just tepek link blog aku ajhe... hehehehe... layan kan ajhe lah ye...

hemmm... dan ni semua aku yang snap... dan ada beberapa yang member aku snap... but still guna camera aku... dan gaya ni.. semua adalah idea kitorang bertiga.... wahh... memang mengarut sangat idea... tapi oklahh gak kan.... kalau ikutkan idea aku... aku dah suggest dah bergambar kat UiTM..... tapi memandangkan hari dah nak malam.. so tak dapat ditunaikan hehehhe.....

oklahh lahh selamat melayan..... stayTuned...

TakSangkaYe..
.

6 ulasan:

Adam Arjuna berkata...

bila la aku nak tgk encik kematz ni lak bersanding begitu...??

ehehe...

mesti lg MALATOPS la...

sanggup jd fotografer bebas utk ko..ahaha

KeMatZ berkata...

Sal Ober.... thanx 4 coming to my blog... i will put that tool later... ok...

KeMatZ berkata...

adam... insyaALLAH kalau ada umur panjang... jodonya pun ada... pasti ia berlaku... dan aku mau ko jadi pengapit boleh....

Adam Arjuna berkata...

waah..terharrooooo nye ko nak suh aku jd pengapit ko..:P

tp ko tak takut ke pengapit over-shadow ko..? aku kan suka over-expose org..kes kes kes...

KeMatZ berkata...

hahaha... ko kan artist... giler kan.. bukan senang nak suruh superdiva jadi pengapit... harus hargai occay...

itu tak ada hal... kira seimbang lahh.. pengantin dan pengapit sama sama voggy tha vast.... heheheh berangan lahhh sangatkan...

Tanpa Nama berkata...

Gambar ko jd pengapit tak da ka ???

~ Pink Apple

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin