Selasa, 18 Ogos 2009

Bila Dah Bosan....

.
hemmm.... bila dah bosan.. tak tau nak buat apa... so antaranya... duk meneroka blog blog orang yang ada kat list aku tu... sekali bila masuk ke blog mommyKyra.... mau nengok pic si KyraBanks... terperasan plak one ntry dia pasal application YearBookYourSelf....

jadi apa lagi.... inilahhh hasilnya... wakakak memang tak bleh
blahhh.... kan.. rasanya tahun mana lebih sesuai.... ????

1962

1966

1968

1972

1992

1996


hemmm.... so how.... wakkaka... memang tak bleh blah... bila aku nengok balik..... 1972 tu dah macam muka abah aku zaman muda dia dah... erkkkkk dan aku suka lihat 1992 tu... tapi bila dipikirkan type rambut aku skrang ni.. bukan jenis tu.. so abaikan... wakkaka..

bila aku duk main application tu.. ada gak yang ramai ramai.. jadi memang tipu lahh kalau aku tak gunakannya... dan antara member member aku yang menjadi mangsa..... ada dalam gambar... heheh.. sorry geng just gurau gurau tak lehh gurau duk surau.. wakkaka... layan...

NoraJoey | Arina | Kunyeet | Lolly | Zie
cuba teka mana satu mereka ????

Si Joker & Romi

Romi | Adam | Apu | Hadek | Joker
teka mana satu mereka.. ??

team Gigih

PowerPuff Gulrz... erkk mcm CurryPuff Gurlz jer

| GigihTeam |

heheeheh... so gitulahhh... hahahha... sorry ye kawan kawan.. just sukasukidipetanghariyangmendungini..... wakkaka... oklahhh stayTuned.....

TakSangkaYe...
.

8 ulasan:

Unknown berkata...

wakkakakaka....wakakkakaka
adus tak leh belah dowh..aku bantai gelak jerk tgk entry kali ni..wakakakakka...
budus....aku kenal jerk muke aku..wakkakakakaka......

plg tak leh belah team gigih punya piccas.....wakakaka...huduh giler...wkakakakaka...yg romi ngan joker lg kelakar...wakakkakaka....adus gelak tak hengat ni...

romi flizz berkata...

motif muke aku cam western chicken chop..rambut ala ala tentera masuk makmal..
yg nora tu mmg kene..hahahahahahahah..wakakakakakakak

Unknown berkata...

wakakakka...budus la romi ni....
dah muke ko camtu terima jerk la..ada hati nak nafikan konon..dh la iya kan gmbr aku..choii sgt....
romi bersedia la muka ko camtu bile dh tua nanti yer...hhehehehe

KeMatZ berkata...

hahahaha..... sekadar menghiburkan hati...

Roti_Bakar berkata...

lucu la ..
norajoey dan kematz ni kekasih ke??sekadar ingin bertanya..saya hanyalah orang baru..btw nice blog..

pedrigo montolivo berkata...

hey man
so creative...

KeMatZ berkata...

thanx.... :)

Asafa_powell berkata...

nice entry..
blog walking..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin