Ahad, 16 Ogos 2009

Dinner with groupie....

.
melepak dinner bersama groupie... idea ni muncul sehari sebelum tu... dan idea ni terpancul dari otak si MakHayamGebus... si Lisa... so finally semua decide untuk join...

aku pada mulanya macam malas nak join.. tapi kerana dah lama tak hangout ngan groupie so.. ON ajhe... pickup si Zie and Arina kat station Kelana jaya... and terus ke William.. destinasi pilihan kitorang heheheh...

so bila aku bersama si Zie and Arina sampai.. kelihatan Hadek dah ada... duk sorang sorang... bila tanya.. mana yang lain.. Hadek just say.. Afza on the way... dan MakHayamGebus.. yang beria set timing and tempat.. masih terlentok atas katil umah nyer... tertido katanya... choii sangat... so dia tak mai... choiii sangat....

so.. abaikan.. kitorang.. lepak.. and order... mula mula duk luar.. tiba tiba hujan plak.. terus masuk area dalam.. heheh... so kat bawah ni.. benda yang kitorang order...

Nasi Goreng with 2 jenis ayam

chicken chop

lagsania

heheheh... yang 2 jenis ayam.. tu actually ada 4 jenis.. so si hadek, zie and arina pilih.... sama ada ayam golek... ayam harrisen...(aku tak sure lahh nama dia) ayam pandan... dan apa lagi yer... tak ingat... heheheh..

sambil duk makan.. biasalah.. gosip gosip bagai... semua snap snap gambar hehehe... kira seronok gak lahh lepak lepak malam tu.. walaupun just berlima.. coz ramai tak dapat join kan.. heheheh...

motif tepek... gambar ni.. hehehe.. coz ni jer ada dalam camera aku.. yang ada gambar aku berdua ngan si Zie.. bukan apa.. just nak say Thanks... sebab sudi belanja aku.... heheheh... thanx a lot... heheheh....

settle makan... kitorang pun cargon... ops lupa.. pada malam tu gak one of member aku ada join pertandingan nyanyian kat tempat kerja dia.. aku tak dapat join.. coz ada makan makan ni kan.. but sempat calling si Romi tanya about that... and tak sangka si Apu ni dapat 1st Runner up.... wOw.... hebat.. congrates bro... takSangkaYer... if korang nak nengok aku sharing video dia.. yang dicapture oleh Romi...


Lagu Kita
credit video to Romiflizz

wOw... so Romi.. apacer... adakah si Apu akan join group AIRBANDS korang... almaklumlahkan... AdamArjuna kan dah gerak solo.... so aku rasa Apu boleh ganti ADAM kot... heheheh....

so pada Apu.. congrates... sekali lagi.... so ko lehh masuk OIAM next year ok... hehehhe...

so gitulahh citernya.. nak tau citer lain.. kalau adalahh.. so stayTuned... kalau ada citer.. aku sharing... kalau tak ada.. nanti aku pikirkan apa yang aku lehh karutkan... wakkaka..

TakSangkaYe...
.

4 ulasan:

romi flizz berkata...

wah apu..hebatla.
peserta simpanan af2-af6 pun dpt num 3 jer..muahaha..
apu fc diaktifkan..
motif rambut nak ikut style ala ala tomok

romi flizz berkata...

im 2nd..
ape tu nasi goreng 2 ayam??wah xpernah tau ade lak..leh la try..thanks for promo..

KeMatZ berkata...

nasi goreng ayam 2 rasa actually..
tpai ko boleh pilih ayam apa ko nak..

ayam golek
ayam pandan
ayan harissan (taksurespell)
ayam baik punyerrr hahahah ni tipulahh

aku lupa ayam apa lagi...

Unknown berkata...

kalo nak order ayam tu dua rasa...elok order without nasik goreng la...beso saiz nyer

tapi kalo nak nasik goreng better order sejenis jer ayam

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin