Rabu, 19 Ogos 2009

Karut...

.
Karut... tajuk topic aku... hemmm apakejadahnya ni... ntah actually tak tau nak mengarut apa... jadi aku membiarkan ajhe jejari jemari aku ni terus menekan butang papan kekunci ku yang ntah zaman bila... punya... kerana ianya mengeluarkan bunyik yang kuat... tap tap tap... erkkk choii... maklumlahh aku guna keyboard pc lama abah aku... hahaha.. no wonder lahh kan...

malam tadi... aku tak dapat nak lelapkan mata... lalu aku duk meneroka blog blog orang... heheheh... nasiblahh siapa punya blog.. aku baca pun... dari yang macam penulisan diari... sampailahh blog politik.... seronok gak membacanya...

dan ada agak baca beberapa penulisan... yang dahulunya... maksud aku blog lama blogger terpilih ni... hehehe maybe skrang dia more active ngan aktiviti mingguan dia kot... so dah kurang penulisan macam blog lama dia... heheheheh....


dan paling aku gemar baca... pasal penulisan jodoh... erkk... jodoh... ya.... aku rasa si penulis risau jodohnya still tak tiba... hehehe tiba tiba aku pun rasa begitu.. tapi apa yang aku leh kata relax lah.. tak ke mana jodoh tu.... satu hari nanti pasti ada dan akan hadir untuk seseorang itu....

apa..? jodoh tu tak hadir kalau kita tak cari...?? a`ah kan.. tapi persoalannya kat mana kita leh cari... TESCO... GIANT.... CAREFOUR... atau kat DanauKota... Uptown.... hemmmm ingat GULA.... atau baju bundle... hemm..... kalau kita ke tesco lihat sudah tiada gula tu leh ke GIANT... hehehhe...

motif lahh aku duk citer pasal GULA.... bagai ni... maybe sebab skrang orang dah mula risau pasal kekurangan stok gula... kot... hemmm ada lahhh yang mula nak nyorokan gula bagai... hehehe... ada da jer kan... nak nak nak dekat musim puasa ni... and perayaan... hemm lagi lahh... jap lagi isu tepung pun kluar...

hemmm... ntahlahh... apaapajerlahh.. aku tiba tiba mau start MyBoo aku meronda jap.... tapi still tak tau hala tuju lagi... adakah aku hanya membiarkan kakiku menekan pedal minyak sambil tangan ku mengawal stering myboo ku itu.... ntah.. lahh kan....

tiba tiba mp3list aku.... memainkan lagu Cinta Sempurna.... heheheh ya.. seronok plak aku dengar lagu ni... hehehhe terima kasih pada kawan ku kerana memberitahu akan lagu ni.. heheheh...

"Sempurnanya Sifatmu... Telusnya Hatimu... Jujurnya Niatmu... Tingginya Kesabaranmu..."

hemmm... ntahlahh kan... berkali kali aku putar lagu ni... memang layan.. ni kalau dapat layan penyanyi ni perform secara live sambil aku capture... pastinya menarik.... erkkk...

opss Phone ku berbunyi.... oklah... nanti continue lagi ye... so stayTuned....

TakSangkaYer...
.

3 ulasan:

romi flizz berkata...

motif??xpaham ending die..choi sgt.

sukahati berkata...

choiii...mengata aku :p

KeMatZ berkata...

romi... neverending....

sue... erkk.. motif ko terasa..


hahahhahaha :P

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin