Rabu, 5 Ogos 2009

Persembahan LENKA di MALAYSIA.......

.
ok aku continue memblogkan diri aku... actually aku ada banyak entry nak diblogkan.... sampai time aku nak blog pasal entry ni pun ada satu topic yang unexpected terjadi pada blog aku.... tapi biarkan lahh dulu issue tu..... biarkan dia atas talian di alam maya dulu.... nanti baru aku sharing.... well banyak que entry sebenarnya....

so untuk menceriakan hari ini yang ketika ini sejuk ajhe dengan hujan diluar itu... sambil angin sepoi sepoi meniup... masuk ke jendela bilikku.... so mari melayan video persembahan LENKA di MALAYSIA... yang berlangsung ahad lepas di ONE UTAMA.....


Trouble Is A Friend


Don't Let Me Fall


Dangerous And Sweet


The Show


We Will Not Grow Old

hemmm.... berakhir sudah edisi LENKA dalam blog aku ni... lepas ni nantikanlahh another entry..... yang bakal menyusul dari blogku yang hampeh ini ye.... hehehehe..... so stayTuned...

TakSangkaYe...
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin