Rabu, 5 Ogos 2009

Friendship Day.......

.
ok kembali aku continue cerita setelah settle aku duk sharing semua video yang aku capture time showcase LENKA.... so settle ajhe dari show LENKA tu.. aku ngan Romi lepak kat Kelana Jaya.... then seperti aku mention... finally aku decide tu join friendship Day.. walaupun aku not in mood... penat... wakakakka..

so aku pun terus menuju ke Flaming Steamboat kat bandar Sunway.... sampai ajhe... cari parking... nengok si Chuck pun baru sampai and park keta dia.... so aku turun and gi kedai jap beli TopUp... then bila ke restorant tu.. si Paktam and bini dia Ana.. pun ada.. tak sama ada dorang sajhe lepak luar.. tak masuk lagi ke apa..

so kitorang berempat masuk lahh ke dalam.. coz dorang reserve kat dalam... sampai.. wow.. ramai dah ada.... Naim ngan aweks dia... Cical... Rafi dan Ayu... Mally.... Mike... Is dan Zura... Pyar... Syuk... hemmm ada lagi tak... ke ada yang tertinggal.. tak ada... wakakka... so aku pun duduk...

wow... ada kek... tapi gambar kek kat atas ni aku grab kat FB si Mally.... coz time aku mai.. kek tu dah separuh jer tinggal.. boleh.. wakakka... so... apa lagi... aku pun gi lahh usha apa yang boleh di makan... actually aku masih lagi kenyang... coz dah pekena bihun goreng kat kelana jaya.... thats y pada mulanya ingat nak mai... just lambai lambaian ratu jer... finally terlekat...

look... benda yang direbus... ohh itu semua bukan aku amik.. itu semua kerja member aku.. si Cical.. dia ni pandai amik.. then rebus... tapi perabih... fail... dia makan satu dua potong jer.. dia stop... so aku lahh duk tolong perabih.. wakkaka...

biasalahhh dah jumpa... as usual... borak borak... tanya khabar... tanya pasal orang itu... orang ini... hehehehe.... and tak lupa gak.. snap snap gambar.... heheheh..

look antara gambar mereka yang mai... ops... selain mereka tadi... rupanya ada gak yang dah mai... tapi dah balik.... tak silap aku si Din dan Ija.... hemmm... kemudian... turut hadir... lewat... si Illyani dan Meor serta putri dorang si Insyeerah.. erkk betul ke spell anak ko ni yani...

hahahah.... dan as usual dalam mana mana majlis kalau gathering budak budak kitorang.. si Haris memang senantiasa diva kekwat... paling lambat mai... coz dia akan rasa star if mai lambat.. sama dia punya aweks.... si AyuMel...


sedar tak sedar... sorang sorang minta diri... and finally bila semua dah settle... semua pun minta diri.... heheheh.. kira seronok gak lahhh gathering ni.... walaupun pada mulanya ramai tak confirm nak mai... antaranya aku lahh... finally berjaya gak event ni... heheheh...

so apa apa pun... aku nak say THANKS a lot... pada 2 orang kuat ni yang bersungguh sungguh mengadakan gathering kali ni.... si MAZLLY & MAZWANI AYU....... tahniah... walaupun simple.. yang penting kita dapat lepak gather ramai ramai kan.... terima kasih juga kerana sudi invite aku untuk join sekali event korang ni......

so gitu lahh kekdahnya citer pasal FRIENDSHIP DAY ni.... yang kalau tak silap aku senantiasa di sambut pada 1 OGOS..... every year... hemmm betul ke.... hehehhe.. ye kot.. sila google sendiri... kalau nak kepastian..... so oklahh stayTuned for next storyMorry... occay....

TakSangkaYe...
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin