Khamis, 13 Ogos 2009

Dinner bersama si Rafi & Ayu.....

.
wow... habis gak citer aku pasal ahad lepas.... ehehehhe... oklahh aku kembali memblogkan diri aku.... kali ni nak citer pasal aku kluar dinner ngan rafi & ayu.... ek elehh... dinner ngan dorang pun mau citer.... ops.. harus ok... tak apa korang layankan ajhe dulu...

actually pada pagi isnin lepas tu... tiba tiba phone aku dapat one call.. nengok nengok nama si Ayu naik.. bila aku say hello... dia terus menyanyikan sebuah lagu untuk aku... wOw... tak sangka yer... not bad suara ko ayu... thanx a lot.....

kemudian kitorang duk sembang di alam maya.... chat punya chat.. terpancul idea untuk dinner bersama pada malam tu.. so aku just say OK... and suruh dia roger husband dia.... and finally husband dia si Rafi ON.... dengan satu syarat... aku kena pickup dorang...

no big deal... ok... and aku just say kat Ayu.. cari port makan... and finally si Ayu decide kat sini....

ya... Strawberry Field.... kitorang lepak kat area PJ nyer... so lepak dinner... order lahhh mengikut selera masing masing... aku tak tau apa mimpi aku malam tu mau pekena spegetthi carbonarra.... si Ayu plak order...Butter Cream Rice.... dan si Rafi order... Blackpepper beef rice....

sementara tunggu... makanan yang diorder... si Ayu ni gi order one slice chesseCake.... hehehehe.... dia memang belanja aku cake ni... thanx Ayu and Rafi for da slice cake....

sambil makan cake... menu yang diorder pun sampai.. so makan makan... sambil sembang sembang..... hanyam ketupat bagai semua... sambil duk ngarut ngarut.. and snap snap gambar.. itu lahh activiti kitorang malam tu.. di meja makan.. wakkaka...

settle ajhe... kitorang pun gerak balik... sekali lagi aku say thanx pada Ayu & Rafi... coz belanja aku.... malam tu.... memang tak sangka korang nak bayar.. kalau tau aku order menu lain... hahaha.... ayat standard......

sempat bergambar ngan dorang berdua... heheheh... choiii macam before this tak pernah... hahaha.. but malam tu special day ok... dan bila di kereta... another thanx pada Ayu.. kerana berikan aku Card yang unik.... yang before this aku tak pernah dapat... wOw aku amat menghargainya..... thanx a lot...

ya... actually hari itu ISNIN 10 OGOS..... adalah ulangtahun diriku... dan mereka telah meraihkan aku.... thats y lahh everything dorang yang settlekan..... hehehehhe....

pada mereka kawan kawan ku... yang send wish BIRTHDAY pada aku... sama ada melalui SMS.... mahupun message kat FaceBook... thanx a lot... thanx sebab still remember hari lahir ku.... hehehhe...

pada anakbuahku si AYEEN... thanx 4 da wish...... taksangkayer... ko ingat bday maman ko ni... heheheheh... thanx..

so begitulah actually nyer jalan cerita pasal dinner ni... hehehe..

TakSangkaYer...
.

4 ulasan:

Naftalena 'Nafty' berkata...

Malu pliss!!


* Cantik gak kad aku tu ek.. hehe..

* No probs bro, kira rezeki kau aritu.

* Alhamdulillah, walaupun kecik2 tapi dapatla jugak celebrate harijadi kau yang ke 26 tu..


hehe

KeMatZ berkata...

heheheh......

thanx ye ayu.. for tha dinner....

heheh... nanti lepak lepak dinner lagi...

26 lahh sangat kan... hahahah 36 ok...

Unknown berkata...

rindu nak makan2 macam ni lagi..

KeMatZ berkata...

hihihihihi .... bila bila pun volleh

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin