Selasa, 4 Ogos 2009

LENKA ..... Live in Malaysia....

.
well kembali aku memblogkan diri... apa... mana menghilang... apa aku busy... erkk.. tidaklahh.. mana ada busy pun... ada jer.. cuma aku hold cerita ni... sajhe ajhe... nak biar topic aku pasal SEARCH tu lama sikit... hahahha... aku still hangin satu badan pasal concert tu boleh... tapi bak kata pepatah APANAKBUAT.... benda dah nak terjadi.... hadapi dengan senyuman.... ialahh hadapi lahh ye kan.... so jom kita sembang pasal LENKA nyer show kat One Utama...

show ni ahad lepas... kalau ikutkan jadual Lenka akan perform kul 3.45 petang if aku tak silap lahh... but... show ni dari kul 12.30 dah ada persembahan dah... mean ada beberapa persembahan dari artist malaysia yang menghiburkan semua yang hadir....

so aku pun sampai one utama around kul 12 macam tu... usha tempat kata mana dorang buat... sambil tu duk layan show dumex... nengok budak budak kecil mai jigsaw puzzle.... hehehe.. sambil menunggu member mai.. siapa.. si Romie... dia ni pun last minute... baru nak join... tu pun lepas aku kata ada idola dia si Liyana Jasmay.. baru dia gigih mai.. choii sangat...

so bila usha usha... event pun dimulakan... so kitorang gi lahh ke tempat show tu.. well pada mulanya tak ramai sangat orang... so ko agak selesa menjalankan tugas seperti snap snap gambar dan capture video....

so.. first persembahan.. ialahh persembahan dari band AKU... ops.. bukan aku punya band... ramai benor orang akan keliru kalau aku kata band AKU perform.. dan apa yang aku akan dengar... mesti dorang cakap.. "Bila masa kau ada BAND? " erkkk.... so itulahh selalu aku hadapi kalau berbual ngan mereka yang lurus bendul.. wakakkaka... matilahh siapa yang terasa...

so band ni.. perform secara akustik... dan dorang perform selama sejam kalau tak silap... so nak tau macam mana persembahan mereka nanti aku sharing video dorang.... hehehe....

selesai Band AKU perform... idola si Romie plak.. perform... si Liyana Jasmay... so kitorang layankan ajhe lahhh kan... sempat lahh snap snap gambar.. and ada satu video aku capture.... nanti aku sharing gak.... hemmm suka lahh tu Romie... motif ko tak nak gi bergambar ngan dia... wakakkaka... walaupun ada dialog dia yang aku rasa agak... erkk.. wierd sangat.. its ok... tak kena ngan kita... abaikan... wakaka..

settle ajhe si Liyana Jasmay tu perform... event break jap... so time ni aku ngan romie pun gerak lahh mencari tempat nak mengisi perut kitorang.... and then just pilih BBQ Chicken.... settle makan.. kembali ke tempat show... tup tup nengok orang dah ramai.. dammed... tadi lapang jer...

hemmm... bila aku usha usha... kat tempat akustik tadi.. ada even si Farah Fauzana... ngan peminat dia kot... duk main musical chari bagai.... hehehhe.. just snap snap... then cari port mana nak capture gambar untuk persembahan LENKA nanti...

so dapat port..... so sebeluam LENKA perform... 2 dj FlyFM.. memeriahkan suasana dorang ngan jokes dorang.... aku rasa seronok plak melayan telatah dorang atas stage.. compare dj dj lain yang aku pernah saksikan before this... hemm ntah lahh... no comment lebih.. wakakka...

sebelum LENKA perform... si Alif Aziz and Amy Mastura membuat persembahan... masing masing perform 2 buah lagu... oklahh layan kana ajhe.... heheheh.... bila selesai ajhe... dorang perform.. yang dinanti nantikan pun muncul tiba....

semua peminat LENKA dah mula dirasuk histeria... jerit jerit bagai.. and panggil nama LENKA LENKA berkali kali... and finally... LENKA pun muncul menghiburkan kitorang....

wOw... dammed hot... occay.. pada mata aku lahh.. tak tau lahh mata korang kan... seronok plak layan si Lenka ni perform... dan aku pun tertarik sama dia punya drummer... hehehhe... siapa ni dia..

Stella Mozgawa

wow... best gak nengok di ketuk ketuk drum tu... itu kalau dia hangin kat ko.. mau dia libas kayu sia sia aje... ehh apa aku merapu ni... ok.... so LENKA perform 4 buah lagu... tapi biasalahh kan... kat mana aje event artist luar... yang orang kita tak minta lebih.. heheheh.... so dorang up satu lagi bonus song.... dammed cool...

selesai event... majlis snap snap gambar...

nengok tu... well aku ni bukan nya ada pass press ke atau apa apa pass pun... nak kata aku penyokong PAS pun bukan.. ehh apa ni masuk politik... dah dah kematz.. jangan melalut... hehehe.. so settle event tu.. aku ngan Romie cargon.. kononnya nak lepak kat William.. and merasa lepak kat William di petang hari... tapi tak buka lagi..
so decide lepak kelana jaya....

time lepak tu.. aku duk pikir nak gi ke tak Friendship Day Gathering yang member aku buat... so finally decide gi.... so nak tau apa kesudaha citer pasal Friendship day tu... nanti aku continue... next topic... ok.. so StayTuned...

* puas hati aku layan showcase ni dari awal hingga akhir.. terubat gak kesentapan aku pasal konsert Search yang aku anggap macam konsert FunFair kat kampung aku jer.... erkkk...


TakSangkaYe...
.

3 ulasan:

romi flizz berkata...

im first..

liyana comel...wow..

romi flizz berkata...

2nd lagi..yahoooooo..

event yg kemuncaknye mase LENKA ade..

ape2pun frust xdpt g william

KeMatZ berkata...

romie... anda ingat ni blog seorang artistke... nak first second... bagai... ahahhaha...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin