Khamis, 31 Disember 2009

Selamat Tinggal.......

.
2009
bakal berakhir
sepanjang 2009
macam macam yang aku lalui
pahit manis
segalanya

abaikan segala
kelukaan, kekecewaan, penderitaan,
buang semua itu jauh jauh
mula kan hidup baru
kerjaya baru


adakah
segala yang aku azamkan
pada awal tahun dulu
tercapai

entah
tapi memang ada pun
yang tak tercapai

munculnya 2010
apa yang nak diazamkan
just mengharap
aku mampu hadapi segala
hari yang
mendatang dengan senyuman
dan ketenangan

pada kawan kawan
yang mengenali diri ini
tidak kira lah
kawan sekolah
kawan universiti
kawan accp
kawan fan club
kawan facebook
kawan blogger
kawan youtube
kawan sekerja

aku harap
kalian semua sentiasa
success dalam apa jua
yang kalian lakukan
dan hadapi hari mendatang
dengan ceria dan tenang

Selamat Datang
pada 2010
di harap ada sinar
cahaya buat diriku di 2010

perhhh
2010 juga merupakan
tahun terakhir buat diriku
sebelum aku melangkah ke
alam baru..

hemmm
abaikanjerlahh
hadapi jer dengan senyuman
so akhir kata
dari aku untuk this year
di ruangan
HAMPEH DOT COM ZONE

SELAMAT TAHUN BARU
2010

DARI AKUDISEBALIK

## KEMATZ @ ZAM ##


TakSangkaYer....
.

5 ulasan:

Unknown berkata...

good luck tuk 2010 yer...
cepat skit kawen..ko dh tua..wakkakaka

KeMatZ berkata...

thanks nora...
hopefully aku akan dipertemukan jodoh... hahahha :P

missgee berkata...

Kematz..
Selamat Bertahun baru..

Ikhlas dari,
Kawan Baru :P

Pawang Rabu berkata...

pawang as mengenali zam dari kawan fanclub ingin mengucapkan happy new year..pawang terharu...:)

KeMatZ berkata...

salam 2010 buat missgee hehehe :)

thanx pawang... y guna nick pawang tak guna nick blog... segan ke apa..
motif nak menyamar...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin