Khamis, 10 Disember 2009

Dapat Souvenir...

.
kelmarin... time aku duk surfing surfing jer... tup tup aku dibuzz di YM aku... si Iza buzz... kata bila mau amik barang kau... erkk... aku pun tanya... ko kat ner... bila dia sebut Shah Alam... aku kata malam ni ok... dia ON....


so.. roger Wan... untuk join sekali.... so jumpa kat Mamak kat Shah Alam.... heheheh :P

nak tau dapat apa..... :-?

Thanx Iza... for the souvenir.... so lepak bertiga... borak borak.. sambil mengeTEH..... pelbagai topic yang diborakkan.. but more tertumpu pada career Iza yang begitu mencabar gitu... wahh..:P

so bila timing dah time... balik lahh apa lagi.. hahahha...:))

sioot ahh... kawan aku semua dah gi Perth aku bila lagi... ntahlahh belum ada rejeki.... :P

TakSangkaYer...:-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin