Isnin, 7 Disember 2009

Video Twisties Bingit 2009 Semi Final....

.
seperti aku janjikan.... ku sharingkan video yang ku capture time aku gi menonton twisties bingit semi final....;)) tapi tak semua band aku capture.... yang bertanding.... pun aku just capture 2 band jer.... itu pun lagu tugasan yang diberikan oleh juri pada dorang.... so nak tak nak dorang kena perform lagu tersebut.... dah macam AF dah :P

band yang capture ni pun sebab bagi aku antara bakal juara... nanti di peringkat akhir... tu pada mata aku lahhh... heheheh.... tapi tak tau lahh kalau dorang leh menang ke tidak minggu depan...:)

so jom layan 2 video dibawah ini...\:D/


Floor 88 Di Dalam Dilema


Avidity - Hanya Kau Yang Mampu


so... 2 video jer yang aku capture untuk band yang berentap... hehehehehe :P tapi selain 2 video di atas... aku ada gak capture video persembahan band jemputan.... band PESAWAT.... so kita layan plak persembahan band PESAWAT.... \:D/


Excuse Me


Rasional Emosional


Bingit

jadi gitulahhh video pun dah sharing.... heheheh semoga terhibur... so seperti biasa stayTuned for next entry yang bakal muncul.... :))

TakSangkaYer.... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin