Selasa, 22 Disember 2009

Video di Rancak Tour SuriaFM Shah Alam.....

.
as aku janjikan... aku sharing beberapa video yang aku capture time aku join event Rancak Tour ni.... so sebelum korang layan persembahan nyanyian... korang layan dulu... one of dj top kat SuriaFM... sapa lagi kalau bukan KAK VEE.... layan :P



hemmm games atas ni adalah games dimana dj akan berpasangan dengan mereka yang naik ke pentas berjoget mengikut rentak muzik yang dimainkan... hahahha... aku just capture satu jer video ni... hehehe lain semua persembahan...

so jo kita layan persembahan nyanyian plak ok... \:D/


Marsha - Yang Terbaik


Ameng - Kesalanku


Ameng - Romantis


Dayang Nurfaizah - Hilang


Dayang Nurfaizah - Sayang


Mawi & Diana Danielle - Penyembuh Rindu


amacam.... so as usual... stayTuned for next entry ok....

TakSangkaYer... :-t
.

2 ulasan:

RunWitMe berkata...

Hi! Check out Kajang ponya Rancak Tour di sini. http://runwitme.blogspot.com/2009/12/suria-fm-rancak-tour-feat-dayang_23.html

Sofaz rocks! :)

KeMatZ berkata...

thanx 4 da info... thanx gak.. coz sudi jenguk ke sini... :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin