Isnin, 7 Disember 2009

2 in 1.....

.
2 in 1... apakah... awat ke pelik entry aku kali ni... hemmm kenapa ekkkk...:-?

actually... aku just nak cerita pada siang hari di hari sabtu lepas... aku telah menonton 2 event yang berbeza bentuk... jadi oleh kerana kejadian berlaku di tempat or venue yang sama iaitu ONE UTAMA... so aku just compile dalam satu entry... jadilahh 2 in 1...:P

hemm... planning ke One Utama pada mulanya untuk menonton band band baru berentap.. yang bakal aku huraikan nanti... so... planning ngan Pijul.. untuk gerak awal... so dah kebetulan awal.. leh layan movie dulu... so beli tiket....

selepas beli tiket... lepak breakfast... kat KluangStation... settle ajhe breakfast.. movie pun start and terus ke pawagam... citer apa yang kitorang nengok...


ya... NINJA ASSASSIN.... dammed dasyat citer ni... bapak ganas.. serius bagi aku... aku rasa berbaloi nengok di panggung.... jalan cerita yang menarik..... grafik juga menarik... dan action off coz terbaik..... ok...:)

so aku tak nak cakap lebih lahh... citer ni patut di tengok di pawagam... aku rasa sempat lagi kalau nak nengok... dan memang membuatkan ko focus.... dan sedar tak sedar dah sejam lebih ko dalam pawagam... boleh...:P

settle ajhe wayang... kitorang terus ke tempat berlangsungnye SemiFinal Twisties Bingit... dammed dah semi dah... hahahah..:)) so bila sampai kat tempat event tu... still belum start... biasalahkann kalau event macam ni... berbual nyer lebih... bagi hadiah kat hadirin lahh.... so sementara tunggu start... kitorang meronda dulu...

dah ronda ronda... kembali balik.. dengan harapan dah start... tapi memang dah start.. sampai missed persembahan Modread... juara twisties bingit tahun lepas...:P

so SemiFinal pun bermula.... denngan persembahan band DIGITAL.... sampailahh band terakhir band AVIDITY....

band band yang berentap di Semi Final.... selain DIGITAL dan AVIDITY... another 3 band lain ialah... the MUSICIANS... ROCKET PLANET dan FLOOR88...

hemmm persembahan dorang memang mantap lahhh... dan bagi aku paling menarik minat aku.... band FLOOR 88 dan AVIDITY.... hehehhe ni pada mata aku lahh... aku suka nengok persembahan dorang.... hopefully final dorang antara yang akan menjadi juara... wahhh..:)

so settle ajhe semua 5 band yang berentap membuat persembahan... kini tiba plak... band PESAWAT... plak... sebagai duta TWISTIES bingit... menghiburkan penonton...

so lepas ajhe Pesawat perform 2 buah lagu.... pengumuman finalist untuk FINAL TWISTIES BINGIT... di mana... 1 band akan tersingkir... band yang gagal ke final.... ialah band DIGITAL.... apa nak buat tak ada rezeki namanya...

lepas ajhe pengumuman finalist... Pesawat sekali lagi... landing kat stage untuk perform lagu Bingit selaku lagu untuk Twisties Bingit... dan lagu Mirage....

settle ajhe.. persembahan aku ngan Pijul pun cargon.. coz masa pun dah around 6petang... coz aku ada event lain di malam hari... hehehhe...:P

nak tau event apa... so stayTuned for the entry ok.... ada beberapa video yang aku capture... as usual nanti akan ku sharingkan...

TakSangkaYer....
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin