Rabu, 30 Disember 2009

Video di Rock The World 9....

.
seperti dijanjikan.... aku sharingkan semua video yang aku capture time event ROCK THE WORLD 9....


memandangkan ada lebih dari 20 video yang aku capture.. so aku amik keputusan just tepek link kat setiap video yang aku dah upload kat youtube.... bukan apa.. nanti ada plak yang rasa rimas lihat blog aku dipenuhi dengan video youtube.... hahahah :P

jadi aku sharing link jer.... so selamat berhibur.... \:D/

- Robot Asmara -

- Car Crash Heart -

@Rock The World9
Kawan


- Joanna & Co -

Huru Hara
Aku Pelangi

- Karen Nunis Blackstone -

@Rock The World 9
Nasi Campur

- Sharidir & Nizam P -

Angin Yang Cantek
Hey Babe


amacam.... nak lagi puas korang gi lahh layan secara live.... next year itupun kalau ada lagi... wakakkaka... =))

oklahhh apa apa pun stayTuned for next entry.... ntah ntah ni entry penutup untuk this year.... WALLAHUALAM..... hehehhehe ops aku ada lupa lahh another one video.... yang aku capture.. yang aku ada mention kelakar kat ntry sebelum ni... so.. click di sini.... LAYAN...

TakSangkaYer...
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin