Ahad, 20 Disember 2009

Rancak Tour.... SuriaFM

.
hemmm citer pasal RancakTour anjuran radio SuriaFM.... yang berlangsung di Kajang dan Shah Alam baru baru ni... so aku tak lepaskan peluang untuk join menghiburkan hati.... tapi just gi yang kat Shah Alam jer... yang kajang tu aku tak gi... sebab agak jauhlahh pulak kan... :P


ya... event ni start around 3.... ya... memang around 3 gak dorang mulakan event ni... first time aku rasa aku mai event kalau radio yang anjurkan ni agak tepat sikit permulaan dia... kalau tak.. mesti lewat 1/2jam lahh 1 jam lahh dari masa yang diwar warkan... choii..[-(

seperti biasalahh event dimulakan dengan pengenalan kepada semua dj dj yang ada di SuriaFM..... dari Myra... Naim... Lin... Bob Ringgo... Zaf... Zizi... Tuah dan tak ketinggalan KakVee... hamik ko... gamat dibuatnya Plaza Alam Sentral dengan celoteh KakVee... :))

selain persembahan nyanyian.... ada juga beberapa event yang diadakan untuk mereka yang hadir.... seperti menari bersama dj... (yang ni aku ada capture video kakVee joget ngan partner dia :P) games ItuAje.... Tiru Aksi Zizi... dan beberapa soalan mudah dan hadiah dia ofcoz lahh goodiebag Suria...

citer pasal artist... hehehe... yang menghiburkan tetamu yang hadir... dimulakan dengan persembahan Marsha.... dan kemudian Farawahida.... kemudian... ada selingan seperti games yang aku mention sebelum ni...

then si Ameng Spring plak perform... kemudia Diana Danielle yang mempersembahkan lagu Complicated... sebelum Dayang Nurfaizah menghiburkan kami....

in the end seperti biasalahh... persembahan Mawi... sebelum menutup tirai dengan persembahan duet si Mawi dengan Diana Danielle.... cuma aku pelik... mana gi nyer Sofaz... :-?

seperti biasalahh bila event dah habis... semua dJ bergambar beramai ramai.... pada aku... walaupun event ni nampak simple.... tapi memang menhiburkan.... semuanya berjalan lancar jer... kebetulan warga shah alam pun semuanya sempoi.... wahh motif aku memuji warga shah alam bagai..:P

so gitulah berakhirnya citer pasa RancakTour SuriaFM di Plaza Alam Sentral Shah Alam... as usual... stayTuned for next entry ok...

* video akan disharingkan nanti...

TakSangkaYer...:-t
.

2 ulasan:

sukahati berkata...

mesti ko sentap kann....dtg sbb nk tgk sofaz...alih-alih nan ado....hahaha

KeMatZ berkata...

tulahh... nasib baik dayang nurfaizah marsha dan diana danielle ada... :P

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin