Selasa, 1 Disember 2009

Berkunjung ke Servo Tech Enterprise.....

.
pada ahad lepas.. time aku duk melepak kat rumah... sambil surfing and xplore FB... tup tup si Jaihan.. buzz aku... tanya... wehh kata mau berkunjung ke kedai Man...?

aku pun kata jap lagi.. so dia pun kata ok apa apahal... jumpa kat kedai... cantik... actually pada malam sebelum tu kitorang ingat nak jenguk kedai si Man ni.. tapi dia tutup awal finally lepak kat warung jer ngeTEH... :)

aku memang baru tau si Man ni ada buat business baru... wow.. semakin masyukklahhh member aku sorang ni... so roger untuk keselamatan.. tanya kedai buka tak.... bila dapat green light so aku pun gerak...

korang nak tau dia buka business apa... apa barang yang dia duk jual... ini dia....
:-o

amikk ko... dia jual remote control helikopter tu.... tapi bukan just heli jer kapal terbang.... kapal selam... kereta... kereta kebal.. apa jua permainan berkonsepkan remote control dia ada jual... perhhh hebat sungguh ko Man... diam diam ada kedai jual remote kontrol....=D>

so sekarang mamat ni kalau petang jer masa dia lebih tertumpu menjadi pilot.... menaikkan heli dia... tulahhh dia ni dulu ada cita cita nak jadi pilot.... tapi apakan daya.... ketinggian dia tak mencukupi.. so terpaksa lahh dia pendam cita cita dia...;))
dan dan jer aku.. speku... tolong abaikan statement sebentar tadi yek...:P

so aku pun nak citer detail pun bukan aku tau sangat... tapi kalau ada kalian yang berminat.... nak ceburi bermain hobi ini... silakan lahhh jangan malu jangan segan... leh hunbungi kawan aku ni...:)


aku ada tepek gambar business card dia lagi... nama dia yang Muhammad Hazman tu....(sila clik pada gambar untuk view lebih jelas.. terimakasih) wahhh memandai jer aku buat iklan kat sini..tapi apa ada hal.. member member gakk....;))

so gitulahh kekdahnya.... aku pun macam berminat plak nak angkat satu... tapi nanti dulu... nengok bila dompet aku penuh lahh... tiba tiba berkenan ngan kereta tank... tu... hahahha...:))

oklahh... seperti biasa... stayTuned for next entry dari aku...

TakSangkaYer...:-t
.

1 ulasan:

lya berkata...

waahhh.. best reunioun korang.. jgn lupe jemput lia skali k... :P

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin