Ahad, 27 Disember 2009

RockTheWorld 9..............

.
Rock The World.... dah masuk siries ke 9 dah... wow... tapi walaupun dah 9 kali diadakan... this year ni lahh aku baru first time join... hahahah... tahun tahun sebelum ni... aku missed tak dapat join... :P

so as planning ngan member aku si Pijul... so around kul 11pagi kitorang dah sampai kat BJ.... hahah.. Pijul mesti menyirap jer bila baca blog aku... dengan banyak shortForm... wakakka...:))

parking kat area MSN... free... tak yah bayar.. cuma ko perlu menapak.. tapi tak ada hal lahh bukan jauh pun... sampai beli tiket... and enter..

masuk terus layan stage indie... coz dorang dah start show around 10pagi kot.... ya... tapi well yang awal awal semua band baru.... ada yang Search Band dari rancangan mana aku tak sure.. dan ada yang Twisties bingit... :P

so melayan sampai dari pagi... sampai ke petang sampai ke malam... dari panas.. ke panas terik.. sampai ke mendung... sampai hujan rintik rintik.. sampai ke ribut.... kemudian.. sambung balik bila cuaca dah reda.... dammed....

kira puas hati gak dengan RockTheWorld edisi ke 9 ni... pada aku puas hati gak... walaupun ada beberapa persmbahan yang tak sempat aku layan akibat hujan dan time tu aku tengah lepak kat luar...

mahunye aku tak puas hati.. letih ok.. kira bagi aku kalau letih tu kira berbaloi lahh.. compare ngan Sunburst baru baru ni jer... tu pun pada aku yang best sunburst sebab ada Korn jer... :P

so aku memang tak tunggu sampai ending... sebab dah tak larat.. ala tak sampai ending pun.. just aku skip one band terakhir jer... band penutup... hahahha.... so memang pancit.... sampai nak menapak ke carpark pun rasa macam tak larat...

balik trus flat.... hahahha so gitulahh citernya psal RTW edisi 9... apa apa pun tahniah pada pihak penganjur yang telah menyediakan satu konsert yang dibarisi line up yang mantop.... thumbs up.... ;)

so pasal video ada gak beberapa yang aku capture... so as usual stayTuned for that ok....

*
hemmm dalam dalam banyak persembahan malam tadi ada satu band ni.. aku dah rasa persembahan dia macam drama rialiti show plak... macam lari concept sangat.... :-?

TakSangkaYer... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin