Sabtu, 15 November 2008

Aku di Hari Sabtu.....

.
hemmm.... apa kaitan topic ini pada diri aku... ya... tadi (sabtu) aku seharian berada di office aku.... dammed.... mai around kul 9.30 macam tu... balik around 6.30petang... perhh dah macam hari biasa dah... nak buat macam mana kena standby kot kot ada error kat client site so kitorang yg kat main office ni lahh yang kena fix....

so tutup citer tu... kebetulan fly fm ada buat annerversary dorang yang ketiga pada malam hari.. so aku ambil keputusan gi lahh layan.... hemmm.... dari office terus shoot ke One Utama....

apa aku gi ngan siapa... aku gi sorang sorang ajhe... maklumlah member semua ada hal masing masing... tapi pada aku tak ada hal nak melayan konsert sorang sorang... bukan apa ianya lebih senang coz... kalau aku rasa nak cabut awal.. or aku nak stay lama tak payah pikir or kena jaga hati orang kan... hehehehe....

around kul 8... tepat performance pertama dimulakan.. persembahan music menggunakan peralatan seperti baldi.. penutu tong... dan bamboo serta beberapa yang aku tak perasan telah dipersembahkan.. dan aku pun tak sure group mana yang perform... layan kan ajhe...

lepas tu.. group ni plak.. aku lupa nama group ni.. bukan lupa tapi memang tak tahu pun nama band ni... hehehhe aku memang tak sure apa nama group ni... hehehhe... sorry...

hemmm lepas band tu... si superman pun buat persembahan... hehehhe siapa lagi kalau bukan Faizal Tahir... aku pun kurang ingat dia nyanyi berapa lagu tapi kalau tak silap 3 kot... heheheh what ever...

selepas ajhe superman perform... band SevenCollar Tshir plak yang perform... dengar lagu pertama dia tajuk December... ehh ye ke hemmm ntah lah.. ye kot.... heheheh... biarkan ajhe lahh...

habis ajhe performance band SevenCollar Tshirt tu... Malaysian Idol plak perform... siapa lagi Jaclyn Victor.... hehehhe aku suka nengok performance si Jac ni... memang superb.... dia nyanyi 2 lagu kot.. dan paling best aku dengar dia nyanyi lagu SO WHAT.... perhh tapi tu lahh aku tak sempat nak capture video... dammed....

oleh kerana dah rasa letih.. aku pun ambil keputusan nak cabut awal.. walaupun niat hati still nak nengok performance One Buck Short... Jumpa Pakcik HUssin.... tapi oleh kerana keletihan.. aku cabut ajhe lahh.. heheheh......

balik ajhe.. singgah McD... beli set untuk dinner coz tiba tiba tak ada selera nak makan nasi... hemmm lepas tu balik umah lahh apa lagi..

gitulahh kisah pasal... aku di hari sabtu tadi.... apaNAKbuat...

TakSangkaYe..
.

3 ulasan:

romi flizz berkata...

kematz..xajak..hehe.
resign~

Unknown berkata...

tak ajak punn....hehehe
waaa ada jaclyn victor bagai,mesti best kan?
iols kalo sabtu tu takde keje nak jer join uols,tapi penat giler,balik terus zzzzzzzzzz.....wahaha

KeMatZ berkata...

Arina... orang dah inform apa kat lolly... hehehe uols ajhe yang tak nak mai...

romi.... ehehehhe bukan ko busy ngan futsal pikacun ke... gigih fc katakan... hehehehe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin