Ahad, 10 Februari 2008

Perjalanan Dari Johor Ke KualaLumpur...

.
Hemmm apakah thread kali ni... well sajhe ajhe nak citer sikit pasal perjalanan aku siang tadi.... baru balik dari Johor lahh katakan... nak ke Kuala Lumpur... hemmm normally just take 3hours ajhe dari Dari Air Hitam ke Kuala Lumpur... but tadi... hemmmm aku gerak keluar tol around kul 2 petang sampai Sunway around 8.45 malam... bolehh..

Pada mula nye aku mushkil coz sepanjang perjalanan aku dari Air Hitam ke Melaka... arah ke Utara not bad... lancar ajhe... but nak ke Selatan.... damm jammed.... tak tau mana dorang nak gi... maybe ramai singaporean balik ke negara dorang kot... hemmm... so sampai Ayer Keroh aku melepak relax jap....

Suka aku pada mulanya nak ke KL clear ajhe tapi Ke Selatan Jammed...

Memang pun ramai giler singaporean time tu.... nak ke Selatan... ngan aku nengok one team Motor Besar... heheheheh semuanya Singaporean... hehehehhe... then lepak makan about 1 hour lepak kat situ aku pun continue perjalanan aku tu....

Bermula lah Jammed...

Jammed bermula bila hampir ke area Pedas Linggi...

sampai ajhe area nak sampai Pedas Linggi.... aku dah mula memasukki area Jammed ke Kuala Lumpur plak... memang pening... hemmmmm so nak buat macam mana kan... terjah ajhe lahh... sambil menyanyi, borak ngan member aku, buat lawak bagai.... and snap snap pic.. sambil dengar HOT FM..

Accident plak...

Susur keluar ke Pedas Linggi pun Jammed..

Saman dia En Polis... siapa suruh ikut lorong kecemasan... padan....

ada gak info traffic yang disiarkan oleh dj HotFM... tak ingat siapa ye time tu... Mun kot... dan dan ajhe aku... then dia inform jalan jammed di Highway UTARA SELATAN ke Arah Kuala Lumpur.... dari Pedas Linggi hingga ke Nilai..... memang betul pun sampai nilai ajhe jalan clear... tak tau kenapa... aku just perasan ada sebuah bas rosak ajhe... tak kan pasal tu kot... tu pun dia dah kat tepi bukan tengah jalan... tak paham....

so lepas tu jalan clear... dan sampai sunway around 8.45mlam... duk makan malam.. then drop member aku kat mentari court.... aku pun cargon... gitu lahh citer nye pejalanan aku dari Johor Kuala Lumpur.... (JKL) heheheheh apakah.....

Layanz....
.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

apekah...bestnyer balik kampong..jeles meraban aku.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin