Selasa, 26 Februari 2008

Big Jam HotFM.... Part 2

.
hemmm so continue about big jam hot fm.... hemmm so aku mai balik semula around 8mlam.... so konsert pun dah nak start... damm... penuh.... aku just cakap ngan member aku... pergi port tadi... so gerak gerak.. dapat lahh... but the view.... hampeh sungguh coz ada microphone besar terpacak kat depan so menggangu vier if nak capture gambar or video.....


seperti siang tadi gak.. opening malam ni masih team rebana performance... dan pengenalan... dj dj hot fm... menari dengan diiringi music lagu siti... lagu apa ye... SPA Q nye soundtrack.. what ever.... settle ajhe dorang performance mula lahh artist artist...

antara artist yang ada pada malam tu.... Meet Uncle Hussien.... Jaclyn Victor & Lah... Flop Poppy... Adibah Noor.... Ahli Fikir... Elyana.... Fiq.... Jimbara... Mila... Hujan... dan finally artist dari seberang... Ungu.....


citer pasal performance... semua best.. pada aku.... paling aku agak miss ialah performance Jimbara.... coz time tu aku tak capture video... performance dorang memang best.. coz aku kekurangan space memory..... hemmm ini macam ada cara macam mau beli itu memory card ajhe... mampus kopak duit aku.....


manakala band Hujan plak dia main lagu yang aku minat.. tapi aku pun tak capture.. lagu tu.. coz peminat peminat dia over.. dan aku rasa sure tak concentrate aku dan capture... coz aku duk ngan peminat dorang yang layan konsert ni ala ala layan gig.... hampeh sungguh....


so citer pasal video ada gak beberapa artis yang aku capture... antaranya.... Flop Poppy ..... aku capture video Stesyen Terakhir.... aku miss juga lagu Cinta... Andy perform best tu lagu tu... but seperti aku kata nak budget space... huhuhuh... so korang layan ye video dia....


Flop Poppy - Stesyen Terakhir

then sorang lagi penyanyi yang aku minat... yang lahir menerusi rancangan rialiti... Malaysia Idol... heheheh siapa lagi Jaclyn Victor.... perhhh suara dia... memang lantang beb.... aku capture lagu satu harapan.... hehehhe so korang layan lah ye... video dia ni....


Jaclyn Victor - Satu Harapan


then sorang lagi aweks yang aku suka nengok dia perform ialah Elyana... kali ni dia tak buka kasut seh.... hehehehhee performance dia ni dua dua lagu dia nyanyi malam tu aku capture... huhuhuhu... so layan lahh ajhe lahhh ye... video dia ni....


Elyana - Kau Atau Aku


Elyana - Kalis Rindu

ni satu lagi mamat yang lahir dari Rancangan rialiti.... heheheh aku capture lagu ni coz dia nyanyi lagu baru.... "Merangkak Pun Payah" hehehehhehe.... aku suka lagu ni.. what ever lahh kalau ada yang tak suka... negara demokrasi ok... hehehehhe anda ada hak mengundi sesiapa pun (apakah politik plak ni)....


Fiq - Bukti

ops... ada satu lagi minah genit... yang kecik.. comel.... juara AF 5 hehehehe si mila... hehehehe aku capture.. bila dia nyanyi lagu baru dia Mila Bila Cinta.... hehehehe dia ada gak nyanyi lagu Persis Mutiara... tapi coz lagu tu agak voring kan... heheeh so aku tak capture... lagi pun tak space ok... heheheheh


Mila - Mila Bila Cinta


finally dengan battery camera aku dah agak lemah.... dan bila bila masa ajhe dia akan terpadam... tapi sempat gak aku capture... video terakhir ni.... performance kumpulan Ungu... dengan lagu yang aku minat plak tu.... so korang layan ajhe lah clip ni... heheheheh ok...


Ungu - Cinta Dalam Hati

habis ajhe performance tu... aku dah rasa nak pengsan pun ada... dari siang bediri ajhe... gigih sangat ok... so snap gambar pakai another camera member aku... thanx khai coz bagi pinjam camera kau.. hehehehhe..... then around 11.45 malam kitorang gerak beransur pulang... but lepak jap kat A&W... si Mally order makan... aku just layan root beer ajhe... coz tak larat nak makan....

settle ajhe aku ngan mally balik... ke rumah masing masing... perhh apa apa pun tahniah diucapkan buat Stesyen Radion HoT FM coz berjaya menganjurkan Konsert Big Jam ni... so next year buat lagi ok... heheheheh kalau dekat PJ harus aku mai... itu pun kalau aku duk sini dan masih ada lagi di muka bumi ni... heheheheh.....InsyaALLAH...

gitu lahhhh penangan nye... big jam... aku balik terus tido flat... sampai member ajak nengok Press Conference Pelakon Dunia Baru pun aku tak larat nak pergi ok... hehehhe penat sangat.... heheheh ok lahhh tunggu next cerita dari aku... tapi aku tak tau nak citer apa... so... thanx kerana membaca dan mengunjungi blog aku ni... jangan lupa comment... untuk memperbaiki kelemahan... heheheh

zaijian....
.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ehehhehe..bagus..coverage yg menarik untuk FIQ

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin