Rabu, 13 Februari 2008

Kenangan ..........

.
Banyak kenangan aku bersama arwah yang pasti tak dapat aku lupakan.... sukar untuk aku gambarkan segala kenangan bersama... bila ku lihat kembali potret lama bersama arwah membuatkan hati ini kadang kala tergelak teringat pelbagai gelagat kami dan kadangkala tiba tiba sebak bila memikirkan arwah sudah tiada...

Tapi nak buat macam mana kan. Terima takdir ini dengan hati terbuka mungkin satu hari nanti giliran kita pula. Kita yang masih di dunia ini hanya mampu berdoa agar arwah dicucuri rahmat dan ditempatkan digolongan mereka yang soleh.
Amin.....

Al-Fatihah....



Sahabatku - Allahyarham Firdaus Mohd Samsuddin
.

2 ulasan:

hazifah berkata...

sori la.Nk tanyer.Nih ke mmbr ko yg ko kata msk spital ri tuh?Yg time aku nk bg CD ke ko tuh?Kat area umah aku..

KeMatZ berkata...

yupz... yang masuk hospital... yang aku duk citer pasal sahabatku yang ni lah.... aku kurang pasti lahh aku ambil cd ngan dia ke... aku pun tak ingat.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin