Isnin, 4 Februari 2008

SunBurst KL08 ShowCase at Pavilion......

.
Ahad semalam (ahad) aku duk layan showcase ni.... actually aku pun tak tau ni sebenarnya showcase Sunburst KL08 yang akan berlangsung 15March2008 akan datang ni.... hehehehehhe sebab aku mai ke pavilion just nak nengok band Hujan...

So sampai Pavilion baru aku tau... rupanya ni showcase sempena hari terakhir.... jualan ticket for EarlyBird.... heheheh kalau beli time ni harga event ni rm143.... kalau tak... mahal lagi lahhh... hehehehehhe...

So planning jumpa kat Pavilion.... around kul 3.... but aku lambat coz aku dari ShahAlam ada urusan sikit... so aku sampai around kul 3.40 macam tu lahh... so call Lolly... tanya kat mana.. then jumpa.... selang 5 minit... Ins plak sampai... hehehhe then yang lain tak jadi join... si Hadek tido kekdah nye... si Zie plak... tak tau kena ketumbit matanya... balik kg skodeng siapa lahh tu.... huhuhuhuhh...

So si Lolly and Ins ni lapar... then gi makan dulu... venue bersantap....TGI Friday... wahhh tak pernah aku lepak sini... huhuhuhu.... after makan.... around kul 4.20 macam tu... kitorang pun gi ke stage tempat showcase ni.... hemmmmm nengok nengok band RezaSalleh tengah perform.... hehehe sempat lahh kitorang dengar 3 buah lagu dan aku tak tau tajuk lagu dia... wakkakakaka.....

Then lepas band RezaSalleh perform pengacara dia.. aku pun tak kenal.... pun bagi lahh speech before menunggu band Hujan setup instrument dorang... hehehehhehe aku ada tepek gambar minah ni... kalau korang kenal bagitau aku ok... heheheheh.... sambil tu dia ada bagi ticket wayan free.... goodie bag.... sponsor by converse kalau tak silap aku... tapi yang dapat yang duk depan lahh.....

So bila semua dah ready.. everything semua ok... band Hujan pun perform.... diorang perform 3 ke 4 buah lagu aku kurang pasti.... dan antara lagu yang dorang perform.... Amoi Cantik.... Kuala Lumpur..... Lonely Soldier Boy dan Pagi Yang Gelap.... hemmm lagu yang aku suka dia tak perform plak... maybe tak sesuai ngan majlis... wakakakka... janji lagu Lonely Soldier Boy best... layan....

Tapi satu benda yang aku kurang gemar... ada lahh beberapa group budak budak baru nak naik ni... duk langgar² tolak² ala ala layan gig plak... nasib baik penyanyi band Hujan si NOH ni tegur....

NOH : relax lahhh... ni bukan gig... ni just showcase... kat area public ni...

hehehehe.... bagus bagus.......

hemmmm so habis ajhe si band Hujan ni perform showcase pun tamat... so kitorang bertiga pun masuk balik pavilion.... so aku ni duk lahhh follow dua minah ni shopping... perhhh dasyat pelbagai gaya dorang ni... then kitorang pun lepak minum jap... after minum... kitorang pun balik.... gitu lahh citer nye... thanx lolly and inspire... coz inform au about the showcase..

adios.....
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin