Khamis, 21 Februari 2008

Memories Akademi Fantasia 3

.
Hemmmm... thread yang ni lagi lahhh... aku pun pelik tapi benar ianya terjadi pada aku... tak tau kenapa hehehhehehe..... banyak banyak AF af ni yang aku rasa paling menyampah aku nengok..... tapi masalahnya dalam AF ni gak yang lebih dari seorang yang aku minat kalau compare AF lain.... pelik kan.. tapi itulah hakikatnya.....


AF kali ni juga lahh bertambah menyampahnye aku melihat diary AF.... tapi pada aku... aku still aka sokong mereka kerana bakat... so no wonder time AF ni more than one aku sokong... tapi yang benar benar aku sokong.... ialah Amylea.... memang sejak time audition lagi aku dah mula nak sokong dia... budak langkawi ni....

Aku dan Amylea
at Underneath Pokok Kelapak Bowling Tournament Berjaya TimeSquare

hemmmm dia memang superb... bagi ajhe lagu apa... jalan.... tak kisah lahh apa kes pasal dalam diary tu aku tak ambil port janji ko nyanyi best... pada pendapat aku lahhh.... korang yang tak sependapat ngan aku simpan ajhe pendapat korang... wakakkakaka.... hehehehhe apa apa pun budak ni memang Amazing.... heheehhe

Other pelajar AF yang aku suka ialah.... Idayu dan Fuad... Talented tapi terkeluar awal... why... tanya pada pengafundi... hehehehhe kesian kan... aku pun minat kat marsha and ekin... comel dan sweet suara dorang.... hehehehhe.... sorang lagi yang aku kagum... bagi lahh apa jua jenis lagu.... lagu english pun agak sukar dia dapat.. tapi dia try juga... selute to yo bro Felix.... well done... xpecially lagu Anak.. memang style....

Aku dan Marsha
at Underneath Pokok Kelapak Bowling Tournament Berjaya TimeSquare


story yang AF3 yang akan aku ingat apa aku buat... rasanya time minggu idayu tersingkir.. aku berada di rumah member kepada member aku... kat Sepitang Sabah.... slumber ajhe layan AF kat rumah dia.. parent aku kat hotel di KK... coz esoknya aku nakbalik semenanjung...

lain aku perhatikan banyak banner time aku naik bas dari sepanjang perjalanan dari Sandakan Ke KK.... Afundi Marsha ada.. Afundi Felix pun ada... AF3 kan buat kat shah alam.. tapi aku tak ada niat langsung nak gi nengok live... seperti aku cakap AF3 ni pada aku hampeh... tapi peliknya more than one tu aku minat pelajar dia... pelik tapi benar... abaikan ajhe lahh ye.... pendapat aku...

Hemm.... tak ada apa nak story pasal AF3 ni... then aku share kat korang clip video yang ada aku upload sendiri (hasil koleksi yang aku download dari jiwang dulu... jiwangvip ok) ke Youtube... dan ada yang aku pinjam link orang lain punya.... clip video pelajar yang aku suka performance dorang.... pada mata aku ok.. bukan pada korang... hehehehehhehe

layanz.....


Amylea - Ku Berserah



Marsha - Cobalah Untuk Setia
Credit Video to
koolombus


Felix - Anak
Credit Video to
sbh6479


Idayu - Tiada Lagi Tangisan
Credit Video to
klubbkidd


Fuad - Puteri


Ekin - Maafkan Kepergian Ku



so tunggu next story.....
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin