Khamis, 21 Februari 2008

Memories Akademi Fantasia 1

.
hemmm.... apa benda aku nak tulis ye.... pasal AF 1... benda ni time 2003... time tu tak silap aku, aku masih belajar lagi buat dip... kat shah alam... hemmm then time kat kelas... aku duk dengar beberapa kawan aku duk citer pasal benda ni... aku agak agak blur... maklumlah duk rumah sewa mana ada astro....


then.... aku sajhe ajhe tanya dorang.... then dorang pun citer.. pasal AF ni.... so weekand tu... kebetulan aku balik... then layan kat rumah.... hemmm konsert kedua.... tapi first time si Azza keluar... baru lahh aku tau pasal AF ni.... dan dari situ lahh aku mula mengikuti perkembangan AF ni... tapi just tau dorang nyanyi lagu apa... siapa keluar itu ajhe... huhuhuhuh


time aku balik aku layan lahh kat rumah... kalau minggu tu aku tak balik... normally aku just tanya member aku ajhe siapa kluar... tapi time final AF1 aku gi rumah member aku kat klang... aku ngan member aku sorang lagi... gigih nengok kat rumah dia... heheheh.... and finally korang tau lahh siapa juarakan.... heheheh

[Aku & Nija - Bowling ZilaFC Open MidValley]


so time AF 1 ni... aku minat kat si Nija... sebab dia unique... rock... rambut panjang.... hehehhehhe kira dia lain dari yang lain... well nak buat macam mana kan dia dapat no 4 ajhe... then AF 1 ni gak aku gigih gi layan konsert reunion... ngan member aku 2 orang ngan adik member aku sorang....

dan yang best nye... tu... member aku sorang tu.... tak tau apa apa pun pasal AF ni... event tak kenal pun siapa pelajar dia.... tapi skrang member aku tu... over plak dari aku... siap naib president fc lagi.... hebat tak... wakakka aku pun tak segigih dia... wakakka....

so tak tau nak citer apa lagi... layan lahh clip video NIJA... aku record time konsert reunion... hemmm sorry lahh quality kurang baik... coz dah lama aku simpan .... wakakkakak..... AFUNDI NIJA....

layanz.....



[Nija - Kenagan Pahit at Konsert Reunion AF1]


Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin