Selasa, 19 Februari 2008

Akademi Fantasia 6... Kehangatan Kian Terasa.....

.
Apakah thread ini.... hemmmm sajhe ajhe nak share cerita ngan uols semua... huhuhuhu almaklumlahhh tak lama lagi mulalah demam AF kembali.... Tak sangkakan dah nak masuk 6 tahun dah umur AF ni... huhuhuhuhu....... well aku pun tak ingin membohong diri ini dimana aku pun follow reality show ni since AF1 lagi... huhuhuhu gigih.... sebab pada aku best lain dari yang lain.... cuma aku tak ada lahh follow sampai tahap diary bagai.... wakakakkaka...

sebab pada aku, aku nak nengok dorang perform ajhe... diary ni.... pada aku tak penting sangat.... pada aku lahhh.... so baru baru ni aku ada lahh gi ke tempat audition yang terakhir untuk AF 6 ni kat pnb darby park..... well seperti korang tau kan.... kali ni kelayakan nak masuk dari umur 18-45 tahun..... hemmmm mesti ramai makcik pakcik yang try cuba nasib dorang... well mana tau ada luck kan.... tuah dorang siapa tau kan.....


aku pun teringin gak nak tau siapa lahh yang dah agak matured ni masuk nanti... tapi pada aku for sure dorang tu still bujang coz.... tak mungkin kot Astro nak ambil orang yang dah kahwin... huhuhuh contoh kita nengok time AF3.... Rina... suara power... tapi sayang... tersingkir.... Mas pun nasib baik dia janda... hemm... ntah lahh komen banyak apa aku peduli... so kita tunggu ajhe lahh siapa yang masuk dan terpilih..... hopefully kali ni betul lahh talented kan... hehehehhehe...... dan hopefully kali ni ada lahhh non malay yang masuk.... baru nampak variety......


Kali ni seperti anda semua tahu pengetua... Mr Ramli MS..... hemmm dia ni memang bagus pun.... nengok ajhe lahh AF2.... cemerlang dibuatnya.... hehehehehe banyak banyak AF... AF 2 paling aku suka.... huhuhuhuh ...... pengacara aku dengar AC Mizal... hopefully dia mampu menjalankan tugas yang aku rasa agak sukar untuk menandingi Aznil... tak apa.... cuba try test... mana tau ok..... hemmmm... so tak sabar gak nak tunggu kehangatan, kedemaman akademi fantasia ni.... siapa lahh yang akan aku sokong kan.... huhuhuhuhuh.....


so gambar yang aku tepek ni merupakan gambar time aku berada kat tempat audition.... last audition hari tu tak silap aku on 2 february kot.... so layan ajhe lahh... kalau ada pic korang terselit jangan marah nye.... sajhe ajhe aku nak sharekan.... hehehehhe

so apakah kelaianan yang akan berlaku kat AF6 ni kan... hehehehe ok lahh geng aku pun dah tak tau nak citer pasal apa lagi.... so tunggu next thread aku nak citer pasal pelajar AF yang aku sokong since Akademi Fantasia 1 lagi... ok....

Layanz.....
.

4 ulasan:

sukahati berkata...

ko g audition ker?? pehhhhhh....awa tak hajak? nk masuk gakkkk :p

Adam Arjuna berkata...

ko g audition ke kematz...

aiyo...gempaq..!! tagline ko mesti 'gerek seyh..' kan..??

tak sbr aku..vote for kematzzzz...

Tanpa Nama berkata...

kematz........nak gambar2 audition ni. Nak wat lampiran research paper.....cepat send!!!!!!!!!!!!!

KeMatZ berkata...

sue.... bukan aku dah ajak ke... ko yang tak nak....

adam.... salah lahhh tag line aku.... "tak sangka ye"...

kunyeet.... dan dan ajhe lampiran bagai....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin