Khamis, 21 Februari 2008

Memories Akademi Fantasia 2

.
ok kali ni nak citer pasal Akademi Fantasia Musim 2 plak... siapa yang aku sokong ye... hehehehehe..... time ni aku dah buat degree dah.. so more time aku layan AF ni kat bilik tv asrama aku... wakakak ramai gak student lain layan.... kalau nengok bilik tv budak perempuan sampai keluar keluar orang duk layan.... wakakak


tapi ada time aku duk layan kat mamak... xpecially area seksyen13.... hehehehhe nak citer pasal juara semua bagai korang semua dah tau... cuma kat sini aku nak citer pasal aku sokong siapa... AF2 aku minat kat minah yang cun ni... si Linda... hemmm suara dia memang superb.... aku bertambah minat bila konsert ke 3 kot.... yang dia duk nyanyi lagu "Leaving On A Jet Plane" sambil memetik gitar....

[Aku Dan Linda at Bowling Alamorhosis Open Berjaya TimeSquare]

benda yang aku tak lehh lupa time AF 2 ni... ada sekali tu aku balik kg... jaga kedai abah aku.. (time tu lahh) ada satu family ni... anak beranak mata bengkak... gurlz... coz nangis.. tak puas hati si zarina tekeluar... ishh ishhh dasyat.... satu lagi yang best.. pasal member aku sorang... dia barulah nak minat si linda ni... sekali join aku nengok kat warung area 13.... sekali malam tu linda terkeluar... hangin ajhe mamat ni...

hemm apa lagi ye.... hemmm time tu gak baru aku perasan.. tiba tiba ada satu penyanyi ni(perempuan) tiba tiba teringin gak nak buat performance sambil main guitar(betul ke dia petik coz ada pengiring)... ala ala tergugat gitu...huhuhuhu tapi dia still maintain sampai la ni....

so pada aku pada pendapat aku... Akademi Fantasia 2 ni memang the best among Akademi Fantasia yang lain... yang dah sampai 5 ni kan... hopefully AF6 dapat menandingin AF2... coz pengetua dia sama... hehehehhe.... so layan video Linda - Leaving On A Jet Plane... yang aku pinjam dari Youtube... Credit to
klubbkidd


Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin