Selasa, 26 Februari 2008

Big Jam HotFM.... Part 1

.
Hemmm nak citer pasal big jam HotFM ni.... sorry lahh ye lambat update letih dan banyak plak benda perlu dilakukan.... hehehehh... so aku ingat nak buat dua part... siang dan malam... volehh...

hemmm aku kat situ around kul 2 lebih lahh... lepak jap kat amcorp mall layan barang barang lama... sambil tunggu member aku yang mai agak lambat almaklumlahhh artist wannabe... hehehehhe... dah jumpa dia.... lepak makan plak kat restorang bawah amcorp tu....

habis makan terus gerak... duk lepak beli baju hotfm... dan cari port.... around kul 4 start konsert dengan dimulakan dengan team rebana.. heheheh aku tak tau lahh team apa.... lepas tu diikuti pengenalah dj dj hot fm..... layan clip ni....


{Opening Big Jam}

lepas dj dj ni perform bermula lahh artis artis dimulakan dengan Adam.... lepas tu aku tak ingat siapa... tapi ada lahhh Nurul... Kumpulan Nitrus.... LizaHanim.... Imran Ajmain..... Alif Aziz... Misha Omar.... NewBoyz.... Ramlah Ram... dan Kristal...... ni semua yang terselit kat gambar atas tu....


ada gak beberapa video yang aku capture and share ngan korang... heheheh antaranya band ni... nama dia AKU.... aku dengar lagu band ni sejak tahun lepas..... tapi aku tak pernah tau diorang ni yang mana... so skrang dah kenal so dorang main dua buah lagu... yang mana dua dua lagu tu aku suka... so layan clip dorang ok...

- Band Aku -


{Aku - Aku}


{Aku - Tentang Kita}


selain band AKU tu... aku pun ada gak capture video si gadis sarawak ni.... DAYANG NURFAIZAH.... performance dia memang mantap tu joe.... hehehehhe so layan lahhh dia nyanyi lagi Ingin Ku Miliki...Dayang Sayang Kamu..... heheheheh kenapa dia tanya nyanyi lagu Hilang... suka sangat lagu tu.... hhuhuhuhuh

- Dayang Nurfaizah -


{Dayang Nurfaizah - Ingin Ku Miliki...Dayang Sayang Kamu}


ni another band yang aku minat... performance dia memang superb.... aku capture time dorang nyanyi lagu baru dorang aje.. Bukan Di Sini.... coz aku nye space memory tak mencukupi... hehehhe so layan lah ye... heheheh Sofaz....


- Sofaz -


{Sofaz - Bukan Di Sini}

so gitulahhh part 1 nye citer..... around kul 7 dorang break jap.. aku pun apa lagi balik rumah dulu sebab nak transfer bagai memory aku tak cukup..... malam nak capture video lagi.... so balik... sempat charge battery lagi... dan aku pun sempat mandi lagi... then around 7.45 malam aku ke sana balik....

so cerita malam nye... event nanti aku continue di Big Jam HotFM part 2 ok... coz ada banyak clip aku tak upload.... ingat nak share ngan korang ok... tapi video yang aku capture semua yang aku minat ok... so jangan nak ngengengada demand ok.. wakakkaka....

layanz..... to be continue....
.

3 ulasan:

Perempuan Pemimpi berkata...

cepat update pasal fiq pula..jhahhah aku tau ko tak minat dia..demand..lalalala...demand...lalalala


*nak taip kod2 apabenda ni..demand segala..

nhanania berkata...

nape aku x dpt tgk klip diorg zam?
ko upload gn u tube ke?

KeMatZ berkata...

a`ahhhh guna youtube.... sebab besar sikit... huhuhuhuh..... kenapa ko tak lehh play ke... sure office ko block

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin