Khamis, 21 Februari 2008

Memories Akademi Fantasia 5

.
Citer pasal Akademi Fantasia 5 ni.... apa yang aku lehh citer ye... pada mulanya.... kecoh ngan kontreversi..... ntah apa apa ntah... dan ramai yang duk pertikaikan credibiliti Mr Roslan Aziz... hemmmm pada aku what ever.... lantak lahh korang nak pertikaikan apa pun.... aku still akan follow AF... wakakakak


cuma AF5 ni agak diluar jangkaan benda yang aku lakukan.... ialahhh tak sangka aku active bagai.... just mula mula nye minat ngan performance pelajar ni... bila dia nyanyi lagu Kasihnya Laila... hemmm memang style... dan aku tak teragak agak join fc dia... just register ajhe.... itu pun one of member aku duk tanya tak nak join ke... fc mana mana... coz dia dah join....


so minggu ke minggu aku just follow... then final day... benda yang aku tak sangka aku buat... layan final live kat bukit jalil.... planning awal just mai ke bukit jalil nak nengok member aku ni berniaga kat booth fc dia... sebelah fc aku plak tu.... then tiba tiba one of gang fc dia offer ticket apa lagi... layan lahhh... time kat situ aku just scodeng ajhe EbiFc ni.... hehehhe tak tegur pun... heheheh nengok dari jauh... sambil aku duk snap persembahan Gempak Selebriti Astro.....

Aku & Ebi Kornelis

Then layan final live... lepas tu aku mula active kat chat room fc ni.... hemmmm hampehh sungguh... then time tu ada ZilaFC open... aku teringin nak main tapi tak ada gang... so kebetulan EBi FC buat bowling tournament... then aku join.... dari situ mula lahh aku active sebagai bowlers EBI FC..... wakil Ebi Fc ke segala Bowling open yang ada... hehehhehe macam terror sangat aku ni.... heheheheh....


so bila dah kerap lepak... hang out ngan member member fc ni lama kelamaan jadi like one family plak.... rasa ada kemesraan each other.... walaupun ada pelbagai krisis or what ever lahh kan.... aku tak ambil port pun... janji aku buat hal aku... siapa yang aku nak join aku join ajhe... siapa nak kawan ngan aku aku on ajhe... hehehehehe...... small metter benda ni... coz tak ada effect pun pada gaji aku..... wakakkakaka....

Team Ebi Kornelis Fans Club

tu lahh sampai la ni aku still lagi keep in touch... join the event... walaupun ada kalanya member member fc aku ni suruh aku jadi on of moderator.... ajk ke.... tapi aku tolak.... coz aku takut tak dapat bagi comitment.... hehehehhe actually aku just nak join freelance ajhe... hehehehhehe... tapi jangan risau if ada apa apa event ke insyaALLAH iols akan membantu uols ok.... hehehehhe......

kira AF5 banyak benda gila aku buat... ada yang ambil halfday kerja semata mata nak bersama member fc layan rat race lahhh..... naik ke genting layan anugerah era lahh..... layan performance kat Planet Hollywood.. Layan rumah terbuka AF5.... cuma nasib one time tu penyerahan vios kat penang... memang aku tak dapat join... sebab ada hal... heheheh... dan reunion kat kedah.. tak join coz aku ke perak.... kalau tak memang dah gi... gigih sangat...

so pada aku... AF5 ni membawa aku mengenali lebih ramai gelagat manusia.... mempunyai member member yang pelbagai peringkat umur... pelbagai career.... hehehehhe dan yang best nye semua sporting... dan enjoy...... gitulahh citer nye... so layan lahh clip video kat bawah ni yang aku capture time Gempak Selebriti Astro di Subang Parade..... hehehhe baru skrang aku upload... boleh....

layanz....



Ebi Kornelis - Kasihnya Laila
Gempak Selebriti Astro at Subang Parade

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin