Khamis, 21 Februari 2008

Memories Akademi Fantasia 4

.
Hemm citer plak AF4 pada pandangan aku yang kabur ni... hehehhe tak ada lahh apa yang best pun... cuma aku still mengikuti AF ni.. walaupun time tu clash ngan bola world cup.... hahahaha... sebab ada gak member aku kaki bola tapi time kat warung mata duk nengok AF gak... heheehhehe......


time ni aku duk kat hostel lagi... ada kursus apa ntah 3 bulan... so pada mula nya aku tak dapat follow sangat.... so just gitu gitu ajhe lahhh..... AF 4 seperti biasa ada gak pelajar yang aku minat... dia memang superb... suara dia memang unik... aku paling suka time dia nyanyi lagu Still Got The Blues.... memang superb...

Aku & Farhan at ZilaFC Bowling Tournament MidValley

Well... hopefully dia ni success dengar album baru dia... dua lagu dia not bad.. Kelmarin ngan Moga... hehehehhehe... promote nampak... hehehehehhe... Time Af4 ni tak banyak yang aku lehhh citer... cuma yang aku kagum ada sorang budak kampung aku masuk.... junior aku plak tu... sama skolah menengah..... hehehehhe.. tapi yang best nye aku tak ambil kisah pun pasal dia...

event time final aku ada kat rumah aku... aku nengok kat dataran ada banner afundi si Haziq ni.... siap buat besar besaran... tapi aku lalu ajhe lahh coz aku ada kerja nak gi rumah yB mintak cop pengesahan untuk sijil aku.. time tu busy cari kerja ok... siap Yb tanya aku lagi... tak gi join ke Fc kat dataran tu.. untuk final malam ni... heheheh aku senyum ajhe... hehehehhe

tp Af4 ni aku suka sikit coz dia ada non bumiputra... hehehe coz ada chinese girl... ahmoi chantek.... hehehehhe ada kelainan sikit... hehehehhe..... cuma yang aku kureng berkenan still ada afundi masuk lagi... walaupun time tu aku ingat si Rich leh masuk... but nasib dia tak menyebelahi dia... tapi tak apa skrang ko pun dah berjaya... ITU KAMU... hhehehehehe

ok lahh apa apa pun korang layan lah clip yang aku letak ni... aku ambik di youtube.... just credit to owner video ni....
wai2006

layanz.....



Farhan - Still Got The Blues

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin