Khamis, 20 November 2008

Not Feeling Well..

.
ya.. today aku tak berapa sihat
apaNAKbuat... dari semalam lagi aku dah dapat rasakan
diri ini kurang stable
banyak benda bermain dipikiran
dan akhirnya pagi tadi flat

aku dah mula batuk dan selesema
batuk aku pun dah agak teruk gak hingga aku dapat rasakan
sukar untuk bernafas
ya doktor kata dalam badan aku banyak terdapat kahak
dia siap tanya adakah aku merokok
sudah tentu aku katakan pada dia
KATAKAN TIDAK PADA ROKOK

aku actually risau if sakit asma aku kembali semula
ya last aku kena asma rasanya time belajar
time jerebu rasanya time tu
aku kurang pasti
tapi itu lahh kali terakhir aku kena asma
diharap tidak kena lagi occay

tengah aku duk surfing
after take my lunch
sebelum aku makan ubat
aku perasan aku ditag
hemmm oleh kerana tag aku kena ni
kena tunjuk WORKSTATION aku
dan malang sungguh hari ni aku MC
so aku just sharing WORKSTATION aku di rumah ajhe

so inilah workstation aku
yang akan aku spend masa beberapa jam
surfing everything
so pada NDR thanx coz tag aku
but oleh kerana aku tak berana nak well sangat
so tag ni tamat di sini sahaja.
oklah aku nak gi pekena ubat yang diberikan
sure lepas ni aku flat
coz doctor tu kata ubat ni mengantuk
pada sesiapa ingin cerita pasal bday party
nantilah if petang or malam
aku dah ok
aku akan sharing cerita tu ok


TakSangkaYe....
.

5 ulasan:

Jijie Armidza berkata...

tu bukan workstation...
tu gamestation....
wahahaha.........

Unknown berkata...

uols,harap uols getting better
cuba amalkan makan echinacea (iols pun tak tahu ejaan sebenar)
bukan ubat,tapi supplement yang boleh legakan segala batuk-batuk,dan tanda awal selsema,so at the end uols tak yah makan ubat,just perlu vitamin dan nutrient yang betul untuk recover balik.iols kat rumah guna brand blackmores,but rasanya brand lain pun ada gak kot.banyak kat farmasi jual...

hokay get enough rest yah!

KeMatZ berkata...

kunyeet apa nak buat time kena aku mc.. so tunjuk ajhe lahh gamestation...

arina... thanx for tha idea... supplement... hehehe iols memang tak ada apa apa supplement... coz tak berapa suka nak amalkan benda benda ni bagai....

Tanpa Nama berkata...

hehehe.. wah.. ade gigirl punya barang aa atas para tu..


yg bulu2 merah tu.. eheks.


kiut je.

KeMatZ berkata...

itu pembersih habuk lahh nok...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin