Isnin, 8 September 2008

Berbuka di Buffalo SteakHouse....

.
semalam (ahad)... aku tak tau nak berbuka kat mana.. then sajhe tanya housemate aku... where to.... mula mula plan aku ingat nak gi bazaar kat shah alam... lama tak ke sana... tapi oleh kerana rancangan kat televisyen ada citer best.. so planning nak berbuka kat area umah ajhe.... so housemate aku suggest kat sini...

hemm... nak makan apa kat sini makan daging kerbau ke... heheheh dan dan ajhe aku... nama ajhe macam tu.... but macam mcam ada actually... hehehhe so set ajhe.. dekat pun dekat... hehehhe... so gerak aku bertiga... bersama housemate aku ke situ.... then kami pun orderlahh menu yang disediakan...

atas ni adalah pembuka selera untuk kami yang berpuasa... memang pihat restoran sediakan... bagus kan... memang dia berikan secara percuma untuk berbuka sebelum kitorang menikmati hidangan yang kitorang pesan... bagus idea ini.... karipap dia memang sedap... kat mana ye beli... hehehehe....

atas ni pulak juga diberi maybe memang dalam package kot... sediakan roti ini... padahal aku pun tiba tiba teringin nak order roti tak sangka plak memang dia sediakan... so apa lagi.... layankan ajhe lahh... but ada dalam menu aku yang aku dapat... tapi aku tak usik... nak tau apa... hehehhe kat bawah ni... SALAD... aku just makan timun dia ajhe...

ohhh... apa menu aku time berbuka.... heheheh aku ni memang tak cerewet nak makan pun.. just order.... Manggo Slush.... and Sizzling Black Papper Chicken.... heheheheh.... tapi rasa menu aku kedua dua ni memang nyum nyum... pada lidah aku lahh.. memang sedap ok... hehehehe...

member aku order apa ye... steak kot.. aku pun tak ingat... dan tak sempat nak snap gambar... coz masing masing lapar.... hehehehhe tapi pada aku and member member aku.... hidangan dan layanan di restoran ni memang bagus.... kira oklahh... harga dia pun berpatutan.. standard harga for western food ok... hehehhe....

so kalau korang nak gi.... or nak try test... cari ajhe kedai ni... kat area Dataran Mentari... kat Sunway.... hehehehhe..... ok... so settle ajhe.... berbuka aku terus balik... dan best.. nyer... duk melepak layan tv.. tup tup mata ngantuk terus tertido... sedar sedar kul 5 lebih.. so sahur air masak ajhe lahh... apanakbuat....

so gitu lahh ye... nanti kan next thread ok...

TakSangkaYe...
.

11 ulasan:

Jasfyra berkata...

re - hehehee, jumpa plak blog aku ek..saje je memblogkan diri..sbb kat fotopages cita psl anak2 je..

aku selalu tgk blog ko nih, silent reader je ar...hehe

Unknown berkata...

bila uols nak ajak groupies merasa tempat ni...kekeke

Gidong berkata...

Makan makan makan, jangan tak makan, amalkan budaya makan makan :P

KeMatZ berkata...

jasfyra.... heheheheh oklahh tu... nanti aku link kan blog ko ye... aku lehh detect siapa link ke blog aku.. tu yang aku tau tu... hehehehe.... tak apa lepas ni rajin rajin comment ye...

arina.... uols semua nak ke berbuka kat sini... hehehe baik cari tempat yang lebih meriah.. yang boleh poss.... hehehehe...

gidong.... hehehe apa nak buat... hobby beb.... nak gi mandi air terjun... tak ada geng... wakakaka....

Unknown berkata...

setiap kali iols pegi keje mesti nampak satu banner ni "intai-intai"...cam ala-ala tempat makan gak.nanti iols google hehehe

KeMatZ berkata...

arina.... harus... mana tau kita lehh berbuka bersama lagi... wah... macam ni lahh setiausaha yang diperlukan... gigih ajk ini...

Unknown berkata...

hello,iols naib chetty ohkay..muahahha
nyah,tu tempat yang encik baha bukak la,warden af1 tu

area cam ada lake bagai,tapi takut nyamuk la pulak kan wahahah

Tanpa Nama berkata...

ahhahha...dah tengok tv sekarang..hikhik...

KeMatZ berkata...

arina... ok ajhe.... try lahh usha tempat menarik bagai... leh ajak si abe rob and si pelix sekali.. wah berangan....

ndr... ko perli aku lahh tu....

nhanania berkata...

mcm blog jalan2 cari makan lak aku tgk..pastu lps ni aku xmo bukak blog ko ms bln pose ni tengah2 hari. kang aku terpergi cafe lak cari mknn.

KeMatZ berkata...

heheheheh..... apa nak buat... hehehehe tapi mesti aku tak dapat nak promote sooka... kan.... heheheheh

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin