Khamis, 4 September 2008

Dinner di Medan Selera Sabri Hoi.....

.
so balik ajhe dari JB... tak tau nak dinner kat mana.. tiba tiba aku sajhe tanya anak buah aku sorang tu.... kat mana nak pekena Itik Panggang.... maklumlah.. time before aku balik boleh plak anak buah aku ni sms... duk citer mak aku tiba tiba teringin nak makan Itik panggang.... aku plak duk pikir kat mana plak kedai dia... hemmmm...

so... tempat dituju ialah Medan Selera Sabri Hoi... hehehhe kedai di terletak kat Kg Melayu.... apa yang special nye kat sini ialah itik panggang dia... heheheheh so kitorang pun order lahh dengan harapan ada.... tapi apa nak buat.. tukang ambil order kata Itik habis...

so ala ala kecewa dan kempunan gitu... lepas tu mamat yang ambil order kata kalau ada just bahagian leher ajhe... so kitorang tak nak kalau macam tu.. so order lahh makan masing masing... dan yang best nyer tengah tunggu menu makan kitorang... tup tup datang plak hidangan ini....

aikk.. bila kitorang order.... then mamat tu kata... boss belanja.. coz bila dia tahu kitorang ni beria nak makan itik panggang... so dia bagi free yang lebih tu.. ala ala dapat jamah gitu... heheheh... perhh rasa dia... memang sedap... so aku plak bercadang ala ala nak order untu berbuka puasa esok hari nya.. kira nak buat tempahan lahh... sekali lagi hampa... bila dia kata kedai tutup... selama 4 hari sempena ramadhan....

tak apa lahh nanti lahh bila nak dekat raya nanti... aku try return kot kot dapat ke... hehehehhe.... tapi apa yang aku leh kata memang sedap itik panggang... bukan senang nak cari gerai or warung yang duk hidang itik panggang.... so kalau korang nak gi.. mai lahh ke Kluang.. kat Kampung Melayu.... cari ajhe kedai ni.. dekat ngan traffic light simpang 4 tempat pasar tani....

so gitu lahh citer dinner kitorang di Medan Selera Sabri Hoi.... heheheh apa apa pun thanx pada owner kedai.... coz belanja kitorang itik panggang.... hehehehe.... nanti kitorang datang lagi...

so stay tune...

TakSangkaYe...
.

3 ulasan:

wan berkata...

kini di buka itik panggang by sabri hoi di restoran kaw2 sebelah shell pusat bandar di kluang johor

wan berkata...

untuk maklumat tel 0177757287 (wan)

KeMatZ berkata...

wow ... ada kembali ya ... thanks 4 da info bro ... insyaALLAH bila aku pulang akan ku singgah ... dah lama rasanya tak pekena itik panggang ni .... :P

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin