Selasa, 9 September 2008

Aku ke Bazar Ramadhan....

.
well.. kali ni nak citer pasal aku ke bazar... hehehhe apa mimpi aku ke bazar ni...ntah lahhh tapi memang semua nyer unplan nye idea... tiba tiba ajhe.... time aku di office... time tengah hari... time aku jumpa member aku si Ana.. nak past cd... dia duk tanya aku... tau tak bazar Ramadhan.... TTDI... then aku pun jawab... ntah... kat ttdi lahh kan...

then time naik ajhe office... officemates aku plak tanya... nak ke bazar TTDI macam mana... awat semua duk citer pasal bazar ni.. hehehe.... then dia tanya aku berbuka kat mana.. so aku jawab office kot... malas nak balik redah jammed bagai... then aku pun tanya dia apa kata kita gi bazar tapau.. and open kat office... heheheh.. dia pun set.. so aku pun google lahh nak nengok lokasi dia...

so around kul 6 ajhe kitorang pun kluar... aku bersama 2 officemate aku... sorang lagi chinese guyz... dia memang selalu join kitorang kalau kitorang berbuka... hehehehe... so aku pun ngan slumber ajhe redah ke TTDI... finally jumpa... hehehe...

sorry lahh ye kalau gambar tka berapa nak terang coz aku just capture pakai handphone aku yang hampeh ini... hehehhee.... setelah puas meronda... dari hujung ke hujung pada aku... tak lahh besar mana pun seperti di war warkan.. aku rasa besar lagi setiawangsa dan shah alamnye bazar... hehehehe....

tapi apa yang aku menarik... apa yang aku perhatikan.. setiap gerai yang jual poppiah basah... pastinya ramai yang duk beratur panjang... tak tau kenapa... best ke... heheheheh ada sesedap Poppiah Jati tak.. hehehehe... so bila dari hujung ke hujung... finally singgah kat kedai bawah ni....

gerai murtabak ni pun ramai yang beratur nak membeli... pastinya lazat murtabak ini kalau tak tak kan ramai sanggup beratur panjang... sehingga menyebabkan member aku yang chinese guy ni pun duk beratur... nak rasa katanya.... so after kitorang beli kitorang pun gerak balik office.. berbuka kat office... nak tau apa menu aku... tadi....

Nasi Kukus Ayam Goreng

Kuih Jala... Roti John.... Samosa... Murtabak

minuman just buat milo ajhe kat office... heheheh tu lahh kan kalau dah ke bazar... kalau tak over sepuluh hinggit tak sah... semua kalau boleh nak dibeli nye... hehehehe.... tapi kalau nak tau ni lahh first time aku ke bazar... for this year nye puasa.... heheheh hari tu nak gi tak kesampaian... hehehe... so around kul 8.30malam.. baru aku gerak pulang coz jalan pun dah clear... gitu lahh kekdahnya... staytune ok.... nantikan next thread....

TakSangkaYe...
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin